الهام پاوه‌نژاد «هزارداستان» را اجرا می‌کند


الهام پاوه‌نژاد «هزارداستان» را اجرا می‌کند

سیزدهمین شب از شب‌های «هزار داستان» روایت دست‌های پینه‌بسته است که یکی از بازیگران سینما و تلویزیون آن را اجرا می‌کند.

به گزارش شفاف، در سیزدهمین شب از شب‌های «هزارداستان» الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر میزبان زنان و مردانی از خوزستان است که نان خود را با مشقت از خاک، آب، باد و آتش می‌گیرند.

الهام پاوه‌نژاد در بخش اول میزبان مردی است که با همسرش به برنامه آمده، مردی که سال 1331 به دنیا آمده و تا امروز از بستر آب رودخانه‌های جنوب روزی می‌گیرد، او در روایتش از ازدواج و دلدادگی می‌گوید و اینکه نگاه او و همسرش روی رودخانه به هم تلاقی کرد و حاصل این زندگی پراز مهر 7 فرزند است.

در بخش دوم این برنامه راوی مادری است که 1336 به دنیا می‌آید و در کودکی پدر و مادر خود را از دست می‌دهد، هنوز از زندگی و جوانی روز و روزگاری نچشیده است که همسرش او را تنها می‌گذارد و دار فانی را وداع می‌گوید؛ او می‌ماند و 13 فرزندی که باید به همت او بزرگ می‌شدند. غیرت این زن اجازه نمی‌دهد تا بچه‌هایش سختی بکشند، بیلی دارد آن را به دوش می‌گیرد و راهی دشت می‌شود.

در این سرزمین در جلگه‌ها و دشت‌ها و کوهستان‌هایش، در شهرهای کوچک و روستاهایش مردمانی از دانه‌دانه خاک، از قطره‌قطره باران داستان ساختند و زندگی ، این قسمت برنامه هزارداستان به این پدر و مادر اختصاص‌یافته است.

سیزدهمین قسمت از فصل پنجم «هزار داستان» همچون دوره‌های پیش جواد فرحانی تهیه‌کننده و مریم نوابی نژاد کارگردانی مجموعه گفتگو محور «هزار داستان» را به عهده‌دارند. زمان پخش این قسمت ساعت 19 یکشنبه بیست و نهم اردیبهشت از شبکه نسیم است و تکرار آن ساعت 3 بامداد و 13 ظهر روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...