عضو حماس: مقاومت با حمایت مردم معامله قرن را شکست می دهد


عضو حماس: مقاومت با حمایت مردم معامله قرن را شکست می دهد

بیروت - ایرنا - عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان تاکید کرد: مقاومت با پشتیبانی و حمایت مردم این کشور معامله قرن را شکست می دهد.

به گزارش بامداد دوشنبه خبرگزاری ملی لبنان (NNA)، ایمن شناعه یکشنبه شب در مراسم افطار این جنبش با حضور دیگر گروه های مقاومت در اردوگاه عین الحلوه در لبنان افزود: حمایت مردم از مقاومت علاوه بر معامله قرن دیگر توطئه ها که فلسطین را تهدید می کند، شکست خواهد داد و بازگشت به سرزمین های اشغالی به خواست الهی اجتناب ناپذیر است.
شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت ترامپ اعلام کرد که کاخ سفید قصد دارد عصر یکشنبه (فردا به وقت واشنگتن) از بخش اول معامله قرن رونمایی کند که شامل برگزاری «کارگاه» جذب سرمایه گذاری برای کرانه باختری، غزه و منطقه است.
این عضو حماس در ادامه ماه رمضان را ماه جهاد و پیروزی های مقاومت خواند و گفت: امروز ابتکار عمل در دست گروه های مقاومت است و همین امر دشمن اشغالگر را مجبور به قبول آتش بس کرد.
دور جدید آتش بس بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی در 9 بند از 16 اردیبهشت ماه پس از سه روز درگیری شدید با وساطت مصر و درخواست تل آویو برقرار شد.
شناعه تاکید کرد که مقاومت در فلسطین امروز اطاعت الهی در ماه رمضان و اطاعت برای جهاد را با هم تجمیع کرده و همین امر دشمن صهیونیست را مجبور به قبول شروط مقاومت و آتش بس کرد.
وی در پایان با درود به اسرای فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی افزود: کلید آزادی این افراد نیز مقاومت است و این موضوع نیز خیلی دور نخواهد بود.
بنا به اعلام کمیته اسرا و آزادگان وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین، حدود 6 هزار فلسطینی از جمله 270 کودک و 52 زن در زندان‌های این رژیم با شرایط بسیار بد دربند هستند.
شبد**خاورم*1436**1379

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق