عوامل خطر ناشی از سیل در شادگان تحت کنترل می باشند


عوامل خطر ناشی از سیل در شادگان تحت کنترل می باشند

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: با مدیریت بحران ناشی از سیل اخیر در این شهرستان عوامل خطر و بیماری زا در منطقه شناسایی شده و تحت کنترل می باشند.

به گزارش ایرنا سعید حاجیان عصر یکشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان شادگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت:سیل در شهرستان شادگان پیامدهای بهداشتی به دنبال داشته که با مدیریت بحران از شیوع بیماری در منطقه جلوگیری شده است.
وی تصریح کرد: وقوع سیل موجب افزایش جمعیت حشرات و جوندگان در منطقه شده که سلامت شهروندان را تهدید می کنند لذا با ارایه راهکارهای بهداشتی تلاش شده تا از شیوع بیماری در مناطق سیل زده جلوگیری شود.
حاجیان توزیع آب آشامیدنی بسته بندی شده در مناطق سیل زده، رفع مشکل کمی و کیفی آب شهرستان، اصلاح راه های دسترسی به بیمارستان از جمله تامین روشنایی و نصب تابلوی راهنما را از جمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان در راستای کمک به عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل زده شادگان عنوان کرد.
وی افزود: مشکلات بهداشتی پس از سیل به عنوان یک عامل تهدید کننده سلامت شهروندان به طور جدی باید مورد توجه قرار گیرند و همه دستگاه های اجرایی باید به منظور ارتقای شاخص های بهداشتی در مناطق سیل زده این شهرستان با متولیان امر سلامت همکاری کنند.
فرماندار شادگان در خاتمه از تلاش اصحاب رسانه به خاطر اطلاع رسانی به موقع در زمان وقوع سیل و همچنین ستاد مدیریت بحران در زمان وقوع سیل تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا سیل 30 روستای بخش مرکزی و خنافره شادگان را با مشکل مواجه کرد.
7104/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...