تصویری جالب از پرسپولیس پیش از دیدار با السد + عکس


بازیکنان تیم پرسپولیس در پایان تمرین روز یکشنبه عکسی دسته جمعی و به یادگار انداختند. نوشته تصویری جالب از پرسپولیس پیش از دیدار با السد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری جالب از پرسپولیس پیش از دیدار با السد + عکس

عکس یادگاری پرسپولیس از آخرین تمرین در آزادی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۶
تصویری جالب از پرسپولیس پیش از دیدار با السد + عکس

بازیکنان تیم پرسپولیس در پایان تمرین روز یکشنبه عکسی دسته جمعی و به یادگار انداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس روز یکشنبه آخرین تمرین خود در ورزشگاه آزادی را انجام داد. سرخپوشان پایتخت که فردا به مصاف السد خواهند رفت، در این تمرین با تمام نفرات حاضر شدند اما ماریو بودیمیر به صورت اختصاصی تمرین کرد تا مشخص شود در مقابل السد نمی تواند بازی کند.

در پایان تمرین بازیکنان در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در مقابل لنز دوربین عکاسان، عکسی دسته جمعی و به یادگار را ثبت کردند. نکته جالب شاید قد بلند کمال کامیابی نیا باشد که حتی از بودیمیر هم بلندتر دیده می شود و به نظر می رسد او با شیوه های قدیمی و معمول قد خود را چند سانتی متری افزایش داده تا جذاب تر به نظر بیاید.

حضور بازیکنان جوان پرسپولیس هم قابل توجه است. سعید حسین پور، احسان حسینی، ابوالفضل درویش وند و محمد امین اسدی که در چند سال اخیر با کمترین میزان بازی بیشترین جام را گرفته اند و البته امیدهای برانکو برای سال های بعد نیز محسوب می شوند.

این فریم، آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ است. تورنمنتی که برای پرسپولیسی ها با توفیق همراه نبود و شاگردان برانکو خیلی زود از آن خداحافظی کردند. سرخپوشان پایتخت حالا تا اسفند در این ورزشگاه تمرین نخواهند کرد تا این که فصل جدید لیگ قهرمانان آغاز شود و آن ها در ACL 2020 حریفان خود را بشناسند.

تصویری جالب از پرسپولیس پیش از دیدار با السد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی