نقره سروش احمدی با شکست برابر قهرمان المپیک/ داغ طلا بر دل ایران ماند


نقره سروش احمدی با شکست برابر قهرمان المپیک/ داغ طلا بر دل ایران ماند

تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان ایران با دو نقره سروش احمدی و مهلا مومن‌زاده و یک برنز آرمین هادی پور و حذف 9 تکواندوکار دیگر به کار خود در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان2019 پایان داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در منچستر انگلیس، سروش احمدی نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در دیدار فینال برابر شوای ژائو دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ از چین با نتیجه ۲۷ بر ۷ شکست خورد و به مدال نقره جهان رسید.
احمدی پیش از این در دور نخست برابر کریستوفر صباغ از لبنان در پایان ۲ راند مبارزه با نتیجه ۲۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک شانزدهم نهایی شد. وی در ادامه نیز مقابل حمد مبارک از عربستان در پایان ۲ راند مبارزه با نتیجه قاطع ۲۳ بر ۲ پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید.

وی سپس در پایان دو راند با نتیجه ۲۱ بر یک برابر ابراهیم زرمان از اندونزی به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. احمدی در یک چهارم نهایی نیز جواد آقایف آذربایجانی را ۲۲ بر ۱۴ برد و به نیمه نهایی رسید و با برتری ۶ بر ۳ مقابل جواد آچاب قهرمان ۲۰۱۵ جهان از بلژیک راهی فینال شد.
به این ترتیب تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان ایران با ۲ نقره سروش احمدی و مهلا مومن زاده و یک برنز آرمین هادی‌پور و حذف ۹ تکواندوکار دیگر به کار خود در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان۲۰۱۹ پایان داد.
محمد پلنگ‌افکن، امیر محمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی در بخش آقایان و ناهید کیانی، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد،کیمیا همتی و اکرم خدابنده نیز در بخش بانوان دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند که با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی نیز دو نماینده ایران در این رقابت‌ها بودند که سفارت انگلیس در ترکیه برای آن‌ها ویزا صادر نکرد.
فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی، هدایت تیم ملی مردان ایران را بر عهده داشتند و در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی حضور داشتند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق