معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی


معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی

رویداد جذاب اورلند اکسپو هم اکنون در آریزونا در حال برگزاری بوده و شرکت تازه تأسیس ریویان نیز با پیکاپ تراک R1T خود روانه‌ی این رویداد شده است. ریویان در این رویداد که مناسب افراد ماجراجو می‌باشد تصمیم به تجهیز پیکاپ الکتریکی خود به برخی ویژگی‌های جذاب کرده است. این شرکت در رویدادی که حدود... The post معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی...

رویداد جذاب اورلند اکسپو هم اکنون در آریزونا در حال برگزاری بوده و شرکت تازه تأسیس ریویان نیز با پیکاپ تراک R1T خود روانه‌ی این رویداد شده است. ریویان در این رویداد که مناسب افراد ماجراجو می‌باشد تصمیم به تجهیز پیکاپ الکتریکی خود به برخی ویژگی‌های جذاب کرده است. این شرکت در رویدادی که حدود 10 سال است برگزار می‌شود نظرات مثبت زیادی را به خود جلب نموده است.

معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی
محصول ریویان در مقایسه با دیگر محصولات حاضر در اورلند اکسپو ظاهری محافظه‌کار اما کاربردی داشته و به عنوان یک آفرود فول سرویس برای آخر هفته‌ها مطرح است. یک چادر نصب شده در محفظه بار با دسترسی نردبانی فضای کافی برای دو نفر را ایجاد کرده و روف راک آن نیز فضای بیشتری را ارائه می‌کند. البته ویژگی بسیار جذاب این پیکاپ آشپزخانه‌ی سفارشی با محفظه‌ای برای قرار دادن غذاها و یک اجاق‌برقی می‌باشد. این آشپزخانه در بخش جلویی محفظه بار قرار می‌گیرد و از آنجایی که R1T خودرویی کاملاً الکتریکی است بنابراین اجاق یاد شده نیروی خود را از مجموعه باتری می‌گیرد.

معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی

معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی


ریویان می‌گوید این پیکاپ به بزرگ‌ترین مجموعه باتری دنیای خودرو با ظرفیت 180 کیلووات ساعتی مجهز شده است. به همین خاطر یک هفته پخت‌وپز و روشنایی در کمپ‌ها تنها 11 درصد از باتری را مصرف خواهد کرد؛ اما گشت‌وگذار در محیط‌های خارج از شهر باعث خواهد شد باتری سریع‌تر خالی شود مخصوصاً اینکه چهار پیشرانه‌ی الکتریکی این پیکاپ قدرت ترکیبی 750 اسب بخاری دارند. هنوز پرفورمنس کامل این خودرو منتشر نشده اما می‌دانیم که آفرودر ریویان محدوده‌ی حرکتی 644 کیلومتری داشته و مجموعه باتری خودرو که مهروموم شده تا 36 اینچ می‌تواند در آب غوطه‌ور شود.

معرفی کمپر پیکاپ ریویان R1T الکتریکی
ریویان R1T هنوز در حال توسعه بوده اما ادعا می‌شود احتمالاً فورد و جنرال موتورز را از نظر فروش پشت سر خواهد گذاشت زیرا اولین پیکاپ تمام الکتریکی بازار خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال آینده به فروش برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا