توجه ویژه به رونق تولید در برنامه‌های دهه کرامت


توجه ویژه به رونق تولید در برنامه‌های دهه کرامت

نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تاکید بر لزوم توجه به شعار سال گذشته یعنی «خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع)» در برنامه‌های امسال این شورا، اهتمام به تحقق شعار سال در دهه کرامت را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

بنابر این گزارش، نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به شعار این دهه در سال ۱۳۹۷ «خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع)» تاکید کردند که این شعار با توجه به وقوع سیلاب های اخیر در برخی از استان های کشورمان، می تواند امسال نیز مورد توجه دستگاه های عضو قرار بگیرد.
در این نشست همچنین مطرح شد که برنامه ریزی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید به گونه ای باشد که توجه ویژه به شعار سال «رونق تولید» در اجرای برنامه ها لحاظ شود‌.
این گزارش می افزاید، نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بر استفاده از تمام ظرفیت ها از جمله مساجد و کانون های فرهنگی هنری و مردمی تر برگزار شدن جشن ها و برنامه های دهه کرامت تاکید کردند.
در این نشست، همچنین نمایندگان دستگاه ها به بحث درباره انتخاب شعار و عناوین روزهای دهه کرامت در سال جاری پرداختند.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟