آموزش نیاز اصلی مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی است


آموزش نیاز اصلی مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی است

یزد - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: آموزش های تخصصی و به روز مهمترین نیاز مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است تا بتوانند ماموریت های خود را انجام دهند .

محمود حاجی حسینی عصر روز یکشنبه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات( 27 اردیبهشت الی سوم خرداد) در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید علوم ارتباطات نقش مهمی در انجام بهتر وظایف مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی دارد.
وی ادامه داد: در سال 1397 چند دوره آموزش خبرنگاری، خبرنویسی، گزارش نویسی و عکاسی برای مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان و سمن ها برگزار شد.
این فعال رسانه ای ورزش استان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دوره های آموزشی بر حسب نیاز در سال جاری برگزار می شود که نقش مهمی در تحقق اهداف هیات ها دارد.
حاجی حسینی یکی از مشکلات روابط عمومی ها را کمبود بودجه ذکر کرد و بیان داشت: با پیگیری این اداره کل برای جذب بودجه اقدام به عمل می آید.
وی اختصاص امکانات شامل دوربین فیلم برداری، عکس برداری ، نمابر و سایر تجهیزات مورد نیاز تهیه و مخابره اخبار و گزارشات را از دیگر نیازهای روابط عمومی های ورزشی ذکر کرد.
مسول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: هم اکنون 90 نفر به عنوان مسئول روابط عمومی در هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و سمن ها همکاری دارند.
حاجی حسینی خاطر نشان کرد: همه ساله همایش آموزشی، توجیهی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی برگزار می شود.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم