ساختار استقلال نیاز به ترمیم دارد


ساختار استقلال نیاز به ترمیم دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال با بعضی از بازیکنان تیم لج کرده بود.

ساختار استقلال نیاز به ترمیم دارد

به گزارش فانوس، ایمان عالمی در ارزیابی خود از لیگ هجدهم گفت: امسال لیگ خوبی داشتیم و نسبت به سال گذشته پیشرفت محسوسی وجود داشت اما همچنان مسائلی چون مسائل سخت افزاری و مدیریتی با مشکل مواجه است و باید فکری اساسی در این خصوص صورت بگیرد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: تیم‌هایی چون سپاهان، تراکتورسازی و پدیده عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشتند و برخی تیم‌ها از ابتدای فصل مشخص بود که ماندنشان در لیگ برتر قطعی نیست.

عالمی در خصوص اعتراضاتی که این فصل به داوری شد، گفت: متأسفانه بحث داوری یکی از بحث‌های روز فوتبال ایران بود. مشکلات داوری باعث شد تا خیلی از تیم‌ها نسبت به این قضیه متضرر شوند و در اکثر هفته‌ها دیدیم که تیم‌ها نسبت به قضاوت داوران معترض باشند. اگر فدراسیون فوتبال برای لیگ نوزدهم بتواند از سیستم VAR استفاده کند، برخی از مشکلات تیم‌ها حل خواهد شد. به اعتقاد من استقلال یکی از تیم‌هایی بود که از بابت داوری ضرر بسیاری دید و اگر قضاوت داور در دو دیدار استقلال برابر پدیده و نفت آبادان خوب بود، مطمئناً شرایط برای استقلال در پایان فصل به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت استقلال در لیگ هجدهم گفت: ساختار باشگاه استقلال نیاز به ترمیم دارد. این تیم امسال از لحاظ مهره شرایط خوبی داشت اما نتوانستند از این شرایط به خوبی استفاده کنند. یکی از دلایل عدم قهرمانی استقلال، نبود ثبات مدیریتی در این تیم بود و هر کسی به دنبال منافع خودش بود. روزی که وینفرد شفر به استقلال آمد همه انتظار یک تیم خوب را از او داشتند. البته در بدو حضورش توانست با تیمی که منصوریان ساخته بود، نتایج خوبی کسب کند اما درست زمانی که خودش تیم را بست، همه چیز به هم ریخت.

وی در ادامه گفت: باید در کل مجموعه استقلال تغییرات اساسی به وجود بیاید، زیرا آبی پوشان فصل پرتنشی را پشت سر گذاشتند. وینفرد شفر با یک عده از بازیکنان لج کرده بود و آنها را بازی نمی‌داد. روح الله باقری بازیکنی که بسیار تأثیرگذار بود به یکباره کنار گذاشته شد و شفر هیچ توضیحی هم برای کنار گذاشتن او نداشت. دیدیم بعد از رفتن سرمربی آلمانی استقلال، باقری در چند بازی که انجام داد هم پاس گل داد و هم گلزنی کرد و همه مات و متحیر مانده بودند که تفکرات شفر در مورد این بازیکن چه بوده است که او را کنار گذاشته است.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص صحبت‌های پر از انتقاد برخی بازیکنان در پایان فصل از مدیریت و کادر فنی استقلال گفت: بازیکنانی چون منتظری، حسینی و غفوری با صحبت‌هایی که انجام دادند نشان دادند استقلال شرایط خوبی نداشته است. آنها همه چیز را گفتند تا مردم بدانند چرا استقلال به قهرمانی دست پیدا نکرد. متأسفانه کسانی این روزها می‌خواهند خود را وارد مجموعه استقلال کنند که در سال‌های گذشته فقط به این تیم ضربه زده‌اند و حالا به هر طریقی می‌خواهند خود را به استقلال نزدیک کنند. امیدوارم مدیران استقلال اجازه ندهند این افراد پایشان به تیم باز شود. یکی از بازیکنانی که به شدت علیه این شخص موضع گرفت پژمان منتظری بود که به صراحت اعلام کرد اجازه نخواهد داد او به استقلال آمده و این تیم را وارد حاشیه کند.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مدیران استقلال می‌خواهند در فصل آینده موفق ظاهر شده و بازیکنانشان در پایان فصل جام را بالای سر ببرند، باید هر چه زودتر سرمربی جدید را انتخاب کنند تا بتوانند بر اساس تفکرات او بازیکنان جدید را بگیرند و با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید قرارداد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس