بیانیه عجیب فرهاد مجیدی ؛ تکلیف نیمکت مربیگری استقلال مشخص شد؟!


به نظر می رسد که فرهاد مجیدی مصمم است که برای فصل هم هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد. نوشته بیانیه عجیب فرهاد مجیدی ؛ تکلیف نیمکت مربیگری استقلال مشخص شد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بیانیه عجیب فرهاد مجیدی ؛ تکلیف نیمکت مربیگری استقلال مشخص شد؟!

بیانیه ای که فرهاد مجیدی درباره ماندن در استقلال منتشر کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۵
بیانیه عجیب فرهاد مجیدی ؛ تکلیف نیمکت مربیگری استقلال مشخص شد؟!

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی مصمم است که برای فصل هم هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل عملا برای استقلال به پایان رسیده و آنها تنها یک بازی تشریفاتی در لیگ قهرمانان دارند. استقلال در لیگ قهرمانان خیلی زود حذف شد و در لیگ هم به رتبه ای بهتر از سومی دست نیافته است. فرهاد مجیدی در هفته های پایانی لیگ جانشین شفر شد و حالا به نظر می رسد که در تلاش است که شاید هم به توافق رسیده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بماند.

فرهاد مجیدی بعد از بازی با سپیدرود که همزمان با بازی خداحافظی خسرو حیدری هم بود، پستی در اینستاگرام به مناسبت خداحافظی همبازی سابقش منتشر کرد. با این وجود، آنچه بیشتر از واکنش مجیدی به خداحافظی حیدری توجهات را جلب کرده، لحن متن پست شده توسط مجیدی است که به نوعی بیانیه در مورد ماندنش در استقلال می ماند.

مجیدی در این مطلب نوشته است:

« بیست ساله نیستم که دنبال تکرار آن احساسات باشم. اگر اینجا هستم و ادامه می‌دهم به خاطر این است که مثل تک‌تک شما از صمیم قلب می‌خواهم که استقلال را به طرف جام‌ها و قهرمانی‌ها پیش ببریم و کار تازه‌ای را شروع کنیم. پس اگر حرفی می‌زنم بدانید به آن فکر کردم و با بزرگان فوتبال ایران درباره‌اش مشورت کردم.
من محکم و قاطع اینجا می‌نویسم که می‌توانم یک استقلال مقتدر، منظم و جذاب بسازم و در این راه به دنبال ساختن و تولید هستم و نه خریدهای بیش از حد. از طرفی دیگر شاهد هستم که آقای امیرحسین فتحی با همه وجودش در تلاش است تا استقلال را به دوران اوج بازگرداند. اگر منصفانه به شرایط اقتصادی کشور نگاه کنیم، به هزینه‌های سنگینی که وزارت ورزش در راه پرداخت بدهی‌ها و محروم نشدن نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد، به قراردادهای کمرشکنی که در دوران مدیریت گذشته منعقد شده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در حال جبران آن هستند و به بی‌پولی‌های این روزهای استقلال، اگر همه این موارد را درنظر بگیریم، حتما مسیرهای بهتر و کم‌هزینه‌تری برای موفقیت وجود خواهد داشت.
امشب حال دوست عزیزم خسرو حیدری را از صمیم قلب درک می‌کنم و شک ندارم که او با شخصیت خوبی که دارد در عرصه مربیگری یا دیگر شغل‌های فوتبالی موفق خواهد شد. به امید موفقیت در بازی با العین».

معنای شفاف این نوشته بیانیه گونه مجیدی، گویا برای هواداران استقلال هم روشن است چرا که در واکنش به این پست مجیدی دراینستاگرام نزدیک به ۲۰ هزار نظر داده شده که بعضی هواداران از او برای ادامه سرمربیگری استقلال حمایت کرده و بعضی هم از خواسته اند که تا کسب تجربه بیشتر از بر عهده گرفتن هدایت دائم استقلال منصرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا