فیلم/ شرکت مخابرات در چهار استان، تجهیزات تولید داخل را جایگزین نمونه‌های خارجی کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شرکت مخابرات ایران در چهار استان، تجهیزات خارجی را از لایه‌ی دسترسی خارج و تجهیزات داخلی را جایگزین کرده است. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، مهندس آذری جهرمی در همایش روز جهانی ارتباطات ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل، هیات مدیره و سهامداران عمده‌ی شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: شاهد یک حرکت بسیار خوب در...

فیلم/ شرکت مخابرات در چهار استان، تجهیزات تولید داخل را جایگزین نمونه‌های خارجی کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شرکت مخابرات ایران در چهار استان، تجهیزات خارجی را از لایه‌ی دسترسی خارج و تجهیزات داخلی را جایگزین کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، مهندس آذری جهرمی در همایش روز جهانی ارتباطات ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل، هیات مدیره و سهامداران عمده‌ی شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: شاهد یک حرکت بسیار خوب در راستای توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات و وظایفی که شرکت مخابرات ایران بر عهده داشته است، بوده ایم و این شرکت در چهار استان تجهیزات خارجی را از لایه‌ی دسترسی خارج و تجهیزات داخلی را جایگزین کرده است.
وی افزود: در لایه‌ی انتقال شرکت مخابرات ایران هم که طی سال‌های گذشته با توقف مواجه شده بودیم، هم اکنون شاهد توسعه‌ بر پایه‌ی تجهیزات داخل بوده ایم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مخابرات ایران باید فرآیند نقدینگی خود را بهبود بخشد تا بتواند به چرخ تولید رونق بیشتری بخشد.
فیلمبردار: حسین شهلائی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن