1350 خانواده زندانی زیر پوشش کمیته امداد همدان هستند


1350 خانواده زندانی زیر پوشش کمیته امداد همدان هستند

همیان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: سال گذشته شمار خانواده زندانیان نیازمند زیر پوشش این نهاد در استان به یک هزار و 350 خانوار رسید.

پیمان ترکمانه روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل زندان های همدان یادآوری کرد: شمار زندانیان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته 450 خانوار افزایش یافت.
وی ادامه داد: منزل پنج تن از زندانیان نیازمند بازسازی شده و کمک موردی به این طیف از خانواده ها در اولویت قرار گیرد و همچنین در اختصاص سهم کامل انجمن حمایت زندانیان استان همدان از زکات فطره، مساعدت ویژه ای داریم.
مدیرکل زندان های استان همدان نیز در این جلسه بیان کرد: مشکلات خانواده زندانیان نیازمند باید در اولویت قرار گیرد و با طبقه بندی و اصلاح فرایندها نسبت به تدوین برنامه های عملیاتی اقدام شود.
پژمان پروین خواستار همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع مشکلات خانواده های زندانیان بی بضاعت شد و افزود: این نشست با هدف هم افزایی و همکاری در استفاده از امکانات کمیته امداد در اجرای طرح های کمک به زندانیان نیازمند تشکیل شد.
وی توانمندسازی، پیشگیری و رفع آسیب های اجتماعی خانواده های محروم و نیازمند با همکاری های این 2 دستگاه در راستای ارائه خدمات به این قشر آسیب پذیر جامعه و همچنین کنترل کاهش آسیب های اجتماعی را خواستار شد.
مدیرکل زندان های همدان ادامه داد: باتوجه به وضعیت معیشتی خانواده زندانیان، حمایت از آنان در کاهش جرم و پیشگیری از بزهکاری موثر است و در این خصوص جدیت، تعامل و همکاری بیشتر 2 دستگاه می تواند کمک زیادی به آنان بکند.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...