ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است


ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است

تهران-ایرنا- دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است، مفهوم مذاکره مجدد این است که به کمتر از آنچه در برجام بوده رضایت بدهیم که این رویکرد ذلت و خفت آور برای ملت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

«اسدالله بادامچیان» در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر مقاومت مردم ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا اظهارداشت: ملت ایران از سال41 به رهبری امام خمینی(ره) اراده کرد و در برابر شرارت آمریکا و همدستانش ایستاد و سختی‌ها را تحمل کرد و در همه جبهه ها نیز پیروز شد.
وی افزود: ملت ایران امروز هم در برابر نقض برجام توسط آمریکا و بدعهدی‌های اروپا باز هم سربلند و پیروز است.
به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، بادامچیان به توانایی های ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی در منطقه، امت اسلامی با مقاومت، کمر صهیونیسم را شکسته و جلوی تحقق مطامع آمریکا در منطقه را گرفته است، وقتی جمهوری اسلامی از یک ظرفیت فوق العاده در دانش هسته­ای برخوردار بوده و یکی از قوی‌ترین، مجهزترین و کارآمدترین قدرت‌های موشکی غیرهسته ای جهان را دارد، در برابر تجاوزگران و زورگویان از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده خواهد کرد و به زودی آمریکایی ها خواهند فهمید ادامه تهدیدها و تحریم‌ها جز زیان برای آنها نتیجه‌ای نخواهد داشت.
وی با بیان این که ترامپ به دنبال مذاکره قلدرانه است، گفت: مفهوم مذاکره مجدد این است که به کمتر از آنچه در برجام بوده رضایت بدهیم که این رویکرد ذلت و خفت آور برای ملت به هیچ وجه قابل قبول نیست.
بادامچیان تاکید کرد: مذاکره مجدد با آمریکا نه موضوعیت و نه طریقت دارد و نه مشکل دو طرف را حل می کند.
وی اظهارداشت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، نه جنگ می شود و نه مذاکره، ملت ما به مقاومت خود ادامه می دهد تا دشمن را پشیمان کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به مشکلات معیشتی مردم اشاره و تصریح کرد: دولت باید در توزیع اعتبارات و تسهیلات به ویژه در حوزه اشتغال، پاسخگو باشد و مجلس نیز دولت را در برداشتن گام های عملی و جدید، یاری کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که ما وارد «ترسالی» شدیم و ان شاءالله دو دهه خشکسالی را پشت سر گذاشته ایم، گفت: اهتمام به روستاها به ویژه در حوزه اشتغال باید مهم ترین هدف گذاری دولت باشد. سال 98 سال پرمحصولی خواهد بود و اگر دولت از این فرصت استفاده کند می تواند کشور را در آستانه یک رشد اقتصادی قرار دهد.
بادامچیان به گرانی ها و نگرانی های مردم از افزایش قیمت کالاها اشاره و تاکید کرد: قیمت 70 درصد کالاها تغییر پیدا کرده است. گزارش بانک مرکزی از تورم در مرز هشدار است. اقدامات دولت در توزیع، نباید کشور را وارد چالش‌ها و چاله‌های پرخطر کند. با یک مدیریت جهادی می توان مشکل رفاه را واقعاً حل کرد.
وی افزود: دولت باید اعلام کند چه کسانی ارز 4200 تومانی دریافت کردند ولی هیچ کالایی وارد کشور نکرده‌اند و خبری از ورود ارز آنها به داخل هم نیست. باید تکلیف کسانی که در نظام اقتصادی اخلال می‌کنند، توسط دولت مشخص شود. در این زمینه دولت و دستگاه قضایی می تواند پاسخ روشنی برای مردم داشته باشند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نگاه راهبردی به شرق در وزارت امور خارجه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: دستگاه دیپلکاسی باید پایه های یک ارتباط راهبردی با شرق را روز به روز مستحکم کند و با کشورهایی که تعاملی توام با مودت با ایران دارند، روابط خود را گسترش دهد.
بادامچیان افزود: یکی از وظایف دیپلمات های ما افشای توافقات پشت پرده اروپا و آمریکا و قراردادن آن در معرض افکار عمومی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه و هدف قرار گرفتن منافع اقتصادی امارات و عربستان اشاره کرد و گفت: طبیعی است هرچه جنایات امارات و عربستان در یمن و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان افزایش یابد، آتش انتقام مردم یمن از آستین پرقدرت انصارالله و ارتش یمن شعله ورتر خواهد شد و سرانجام دودمان قارون های منطقه را خواهد سوزاند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آیا مردم مسلمان عربستان و امارات نمی‌خواهند اقدامی برای جلوگیری از کشتار روزه‌داران عرب مسلمان بدست حاکمان خود کنند؟
‌سیام**9402**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟