10 برنامه محوری همزمان با 3 خرداد در خوسف برگزار می شود


10 برنامه محوری همزمان با 3 خرداد در خوسف برگزار می شود

بشیری از برگزاری 10 برنامه ویژه سوم خرداد در شهر خوسف خبر داد و گفت: افتتاح المان گلزار شهدای شهر خوسف از جمله این برنامه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، سرهنگ «علی بشیری» امروز یکشنبه (29 اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی برنامه های سوم خرداد (روز آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: سوم خرداد نماد و سرلوحه مقاومت و پیروزی است که به عنوان یک اثر تاثیرگذار در تاریخ کشور ثبت و ضبط شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف از برگزاری 10 برنامه ویژه سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: حضور مدیران در نماز جمعه سوم خرداد، راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه با حضور مسئولان، سخنرانی فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان در محفل 30 شب با قرآن در بوستان مهرشهر خوسف، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری رژه موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، نشست بصیرتی مردم و مسئولان در ناحیه سپاه، مسابقات تیراندازی و دارت کارکنان دولت در سالن ذوالفقار بسیج و افتتاح المان گلزار شهدای شهر خوسف از برنامه های مهم سوم خرداد است.

حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» امام جمعه خوسف هم با اشاره به اهمیت گرامیداشت سوم خرداد، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)، راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت سوم خرداد ماه، ظرفیتی است که می توان از آن برای جواب تحریم ها استفاده کرد، چرا که هم اکنون دشمن، در حال سیاه نمایی و کارشکنی علیه نظام است.

«محمد شفیعی»، فرماندار خوسف هم در این جلسه با تاکید بر حضور همه مدیران شهرستان در سه مناسبت مهم پیش روی «روز قدس، سوم خرداد و ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره)» گفت: این ایام و مناسبت ها خاص فرد یا گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم و مسئولان است لذا باید با حضور پرشور خود در این برنامه ها؛ آرامان های امام و رهبری را به نسل های آینده منتقل کرد.

وی افزود: مراسم محوری شب ارتحال امام راحل، باید در روستاها با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و پایگاه های بسیج مراسم برگزار شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟