حوادث کار در زنجان 6 درصد کاهش یافت


حوادث کار در زنجان 6 درصد کاهش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: طی فروردین امسال 28 مورد حوادث ناشی از کار در این استان به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 30حادثه دیده، کاهش 6.67درصدی را نشان می دهد.

مهرداد ستاره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده 803 مورد نزاع در پزشکی قانونی این استان به ثبت رسید که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته با 936 مورد بود.
وی اظهار داشت: مجموع معاینات انجام شده در فروردین امسال 2 هزارو 774 مورد بود که نسبت به مشابه سال گذشته 5.87 درصد کاهش یافته است.
این مسئول ادامه داد: شمار معاینه تصادف انجام شده طی مدت یاد شده 585 مورد و این تعداد در مدت مشابه پارسال 631 مورد بود که 7.29 درصد کاهش نشان می دهد.
وی اضافه کرد: بر این اساس شمار معاینات عمومی فروردین امسال استان نیز 2 هزارو 663 مورد و در مدت مشابه سال گذشته 2 هزار و 798 مورد بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ادامه داد: مرگ های ناشی از مصرف مواد مخدر و روانگردان در فروردین سال جاری هفت مورد به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار مورد بود افزایش 75 درصدی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 280 نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 219 نفر بود.
9646/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس