جشنواره تابستانی تور کیش


جشنواره تابستانی تور کیش

سفر به کیش در فصل تابستان کمی ارزان تر و البته کمی گرم تر می باشد اما به هر حال این تنها فصلی است که اغلب خانواده ها می توانند با خیالی آسوده در ایام تعطیلی مدارس با فرزندان خود به جزیره ای دور و آرام سفر و یا تور کیش را در جشنواره تابستانی رزرو نمایند.

---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



جزیره کیش با وجود مکان های تفریحی و گردشگری زیاد به علاوه امکان اقامتی راحت مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است هرچند این جزیره هنوز موفق به جذب گردشگر خارجی در سطح کلان نشده است اما به هر حال مکانی شبیه به جزایر قناری است که می توان با هزینه اندک به آن سفر کرد.
وجود هتل های بینظیر و لوکس این جزیره به زیبایی هر چه بیشتر جزیره افزوده است به علاوه اینکه با اقامتی راحت در هتل کیش مورد نظر می توان در برنامه های شاد موسیقی و جشن و نمایش طنز و آتش بازی و قرعه کشی و ... شرکت نمود و همین امر نیاز هر گروه سنی برای تفریح را برآورده می کند.

تقریبا همه ما به خوبی می دانیم که سفر به کیش در فصل تابستان کمی ارزان تر و البته کمی گرم تر می باشد اما به هر حال این تنها فصلی است که اغلب خانواده ها می توانند با خیالی آسوده در ایام تعطیلی مدارس با فرزندان خود به جزیره ای دور و آرام سفر و یا تور کیش را در جشنواره تابستانی رزرو نمایند.

جشنواره تابستانی کیش هر ساله از اول تیر تا روز پایانی شهریور برقرار است و این بیست و دومین باری است که می توان رزرو تور کیش را مصادف با این جشنواره انجام داد.
مزیت اصلی رزرو تور کیش در زمان جشنواره تابستانی قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن به علاوه وجود برنامه های شاد عمومی است که در دیگر ماههای سال وجود ندارد.

این جشن های تابستانی برای در جزیره با هدف جذب گردشگر در زمان مرده و خلوت برگزار می شود و بنظر می رسد رزرو تور کیش و هتل کیش در این زمان خیلی هم مقرون به صرفه باشد تصور کنید برای شرکت در یک جشن مجبور نباشید بهای بلیط ورودی بپردازید اما ساعت ها بخندید یا به بازار بروید و خرید کنید و حالا با شرکت در جشن های عمومی که از صدا و سیما هم پخش می شود شرکت کنید و در قرعه کشی جایزه بسیار خوبی برنده شوید!
فراموش نکنید با رزرو تور کیشدر جشنواره تابستانی می توان علاوه بر سفری به یاد ماندنی، بدون پرداخت هزینه سولاریوم، برنزه و جذاب به نظر برسید!

برگزاری جشنواره فرهنگ کردی یکی از آنها میباشد که به معرفی فرهنگ کردی و ارزش آن میپردازد که باعث جذب گردشگران علاقمند برای شناخت هر چه بیشتر از آداب و رسوم این قومیت خونگرم و مهربان می شود ، تا مردم این تغییرات را نسبت به گذشته به معنای واقعی درک کنند.
به همین منظور است گردشگران تور کیش نه تنها از داخل بلکه از خارج کشور هم ترغیب می شوند سفر به جزیره را در تابستان تجربه نمایند.

برگزاری تئاتر های خیابانی در سطح جزیره کیش برگزار میشود که علاوه بر لذت دیدن باعث رونق کسب وکار دراین منطقه محسوب میشود، رزرو تور کیش در تابستان علاوه بر تجربه ی لذت در جشنواره های مفرح تابستانی میتوانید از مکان های دیدنی جزیره هم دیدن فرمائید و لذت ببرید ، از جمله جاهای دیدنی میتوان به: کشتی یونانی (نماد جزیره کیش است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند ، با استفاده از قایق می توانید به کشتی نزدیک شده و با پوشیدن لباس غواصی میتوانید وارد کشتی شودید و لذت ببرید )، پارک دلفین ها ( که دلفین ها با هدایت مربیان حرفه ای خود با انجام حرکات دیدنی و زیبا باعث حیرت گردشگران این مجموعه می شوند ) ، اسکله ی تفریحی ( یک مسیر چوبی تا دریا است که پیاده روی بر روی آن عرشه ی چوبی بسیار آرام بخش میباشد ) و... برای رفتن به این مکان ها میتوانید با رزرو هتل در کیش سفر خوبی را تجربه کنید.
جشنواره تابستانی تور کیش

معرفی برخی هتل های کیش برای دسترسی راحت به اماکن تفریحی و تجاری جزیره کیش مانند : هتل 5 ستاره ی شایگان ،علاوه بر اینکه که از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است مهم ترین ویژگی نزدیکی به مکان هایی نظیر : ساحل و اسکله ی تفریحی و مراکز تجاری زیتون، پردیس 1و2 و..میباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر