70 درصد معاملات خودرو خارج از اتحادیه انجام می شود


70 درصد معاملات خودرو خارج از اتحادیه انجام می شود

بجنورد- ایرنا- رئیس اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد گفت: 70 درصد از معاملات خودرو، خارج از اتحادیه و نظارت های نمایشگاه داران انجام می شود که این وضعیت مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

علی بابایی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش بسیار زیادی از معاملات خودرو در فضای مجازی انجام می شود و بیشتر این خرید و فروش ها با مشکل روبه رو است.
وی افزود: شکایت های زیادی برای بروز مشکل در معاملات به اتحادیه ارجاع می شود اما از آنجایی که این خرید و فروش ها خارج از نظارت های نمایشگاه داران است، نمی توانیم کاری انجام دهیم.
بابایی زاده تصریح کرد: شکایت افراد از فروشنده، زمانی که معامله خارج از اتحادیه انجام شده به سادگی قابل پیگیری نیست.
وی اظهار داشت: در معاملاتی که خارج از اتحادیه انجام می شود، ناآشنا بودن به مسائل حقوقی، فنی و کارشناسی خودرو سبب بروز مشکلات بسیاری برای خریداران می شود و در صورتی که این خرید و فروش ها در نمایشگاه های خودرو باشد، مشاوره ها و نظارت های لازم در این باره انجام می شود.
بابایی زاده در بخش دیگر سخنان خود درباره وضعیت بازار خودرو در استان گفت: بازار چند سالی است که دچار رکود بوده و امسال بیشتر شده است.
وی اظهار داشت: بیشتر اعضای این اتحادیه مستاجر هستند و رکود بازار سبب بروز مشکل جدی برای آنان شده است و در وضعیت کنونی توان پرداخت اجاره بها را ندارند.
رئیس اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد خاطرنشان کرد: در هر ماه به طور متوسط یکی دو عضو، پروانه خود را باطل می کنند.
اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد 130 عضو دارد.
7185/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت