دستگاه جدید اسپاتیفای امکان پخش موسیقی با فرمان صوتی را امکان پذیر می‌کند +تصویر


اسپاتیفای به تازگی از دستگاه خود با نام Car Thing که امکان کنترل پخش موسیقی با استفاده از فرمان‌های صوتی در خودرو را فراهم می‌کند را رونمایی کرده است.

دستگاه جدید اسپاتیفای امکان پخش موسیقی با فرمان صوتی را امکان پذیر می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپاتیفای - Spotify در سال‌های اخیر قهرمان صنعت سرویس آنلاین موسیقی بوده است و این امر از کسی پوشیده نیست. اما در دنیای فناوری امروزه که همه چیز به سرعت در حال تغییر است مطمئنا اگر این شرکت تمام تمرکز خود را برای ارائه یک سرویس بگذارد شکست خواهد خورد. به همین علت اسپاتیفای قصد دارد با محصول جدید خود تجربه کاربرانش را بهبود بخشد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم اسپاتیفای دستگاه هوشمندی تولید کرده است که با صدا کنترل شده و قادر به پخش موسیقی درون خودرو است. این شرکت نام جالبی نیز برای محصول خود انتخاب کرده است. دستگاه هوشمند این شرکت "Car Thing" نام دارد.

دستگاه جدید اسپاتیفای امکان پخش موسیقی با فرمان صوتی را امکان پذیر می‌کند +تصویر

دستگاه "Car Thing" با متصل شدن به فندک خودرو شروع به کار می‌کند. در واقع این دستگاه به راننده این امکان را می‌دهد که بدون تماس دست خود با ضبط آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و از شنیدن آن لذت ببرد.

هنگامی که کاربر "Car Thing" را به فندک خودرو وصل می‌کند این دستگاه به وسیله بلوتوث به گوشی تلفن همراه یا خودرو کاربر متصل می‌شود. این دستگاه مانند تمامی دستیاران صوتی با امواج صدا کار می‌کند. به عبارت دیگر کاربر تنها با صحبت کردن می‌تواند به "Car Thing" دستور دهد. گفته می‌شود این وسیله جدید در هفته‌های آینده به وسیله کاربران آزمایش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرام

دستور اصلی که "Car Thing" را فعال می‌کند گفتن عبارت "Hey Spotify" است. کاربر پس از گفتن این عبارت می‌تواند دستور اجرایی را به "Car Thing" بدهد. از این فرمان‌ها می‌توان به تعویض آهنگ، آلبوم، فهرست پخش و خواننده اشاره کرد. علاوه بر این‌ها دستگاه جدید و جذاب اسپاتیفای می‌تواند به حساب کاربری صاحب خود متصل شود و از فهرست منتخب او را پخش کند.

انتهای پیام/

"Car Thing" جدیدترین محصول اسپاتیفای امکان پخش موسیقی در خودرو را می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق