شهردار تهران به تماشای «مردی در آینه» نشست


شهردار تهران به تماشای «مردی در آینه» نشست

تهران- ایرنا- شهردار تهران، شب گذشته شنبه 28 ادریبهشت با حضور در تالار وحدت، نمایش «مردی در آینه» به کارگردانی علی سلیمانی را تماشا کرد.

روابط عمومی نمایش «مردی در آینه» روز یکشنبه اعلام کرد، شامگاه دیشب (شنبه 28 اردیبهشت) تالار وحدت میزبان پیروز حناچی شهردار تهران بود که به تماشای این نمایش آمده بود.
«مردی در آینه» چهارمین اجرای خود در ایام ماه رمضان امسال را شب گذشته در مقابل دیدگان شهردار تهران تجربه کرد که البته جمعی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی تهران نیز این اجرا را همراهی کردند.
در پایان اجرا، علی سلیمانی کارگردان نمایش با تشکر از حضور سرزده و بی‌اطلاع قبلی شهردار تهران گفت: در مدیران شهری طی چند سال گذشته کمتر با مسئولی مواجه بودیم که اینگونه دغدغه تئاتر داشته باشد اما خوشحالیم که شهردار تهران نسبت به این هنر مردمی و جریان‌ساز حساسیت و توجه نشان می‌دهد.
سلیمانی همچنین با تشکر و قدردانی از حضور کودکان و نوجوانان بهزیستی تهران به واسطه حضورشان در این شب از اجرای نمایش«مردی در آینه» اظهار داشت: خاطرات خوب و خوشی را در عرصه حرفه‌ای و در مقطعی با کودکان و نوجوانان مددجوی بهزیستی مشهد مقدس داشتم و اکنون مباهات می کنم که گروه امشب چنین میهمانانی داشت.
نمایش«مردی در آینه» به تهیه‌کنندگی علی رضوانی تا 8 خرداد ، ساعت 18:30 در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.
فراهنگ ** 7561 ** 9053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط