اقدام احمقانه موتورسوار در محدوده نگهداری شیر‌ها! +فیلم


اقدام احمقانه موتورسوار در محدوده نگهداری شیر‌ها! +فیلم

موتورسوار جوان در حالی که لاشه یک کرکس را در عقب موتور خود روی زمین می‌کشید، در اقدامی خطرناک وارد محدوده نگهداری شیر‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک موتورسوار جوان را در یکی از مناطق هندوستان به تصویر می‌کشد. این موتورسوار در حالی که لاشه یک کرکس را در عقب موتور خود روی زمین می‌کشید در اقدامی خطرناک وارد محدوده نگهداری شیر‌های آسیایی شد.

در این ویدئو در حالی که این موتورسوار از یک مسیر خاکی عبور می‌کند و در پشت سر او گرد و غبار به هوا برخاسته است یک شیر به دنبال موتور او در حال دویدن دیده می‌شود. همچنین تعداد دیگری از موتورسواران در حالی که در نزدیکی این مرد موتورسوار ایستاده‌اند دیده می‌شوند. ظاهراً این مرد جوان با بستن لاشه یک کرکس به عقب موتور خود موجب شده بود شیر چند کیلومتر به دنبال موتور بدود. این ویدئو در منطقه "آمریلی" واقع در ایالت گجرات هندوستان تهیه شده است. این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی به ویدئویی داغ تبدیل شد.

پس از انتشار این ویدئو "دوشیانت واساوادا"، رئیس حفاظت از منابع جنگل این ایالت با بیان اینکه تحقیقات در این مورد آغاز شده است، گفت: در صورت شناسایی این مرد موتورسوار برخوردی قاطع و سخت با او صورت خواهد گرفت. هنوز هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده است.

گفتنی است؛ شیر آسیایی در لیست گونه‌های در حال انقراض قرار دارد. یک تحقیق انجام شده در آگوست سال ۲۰۱۷ نشان می‌داد که تنها تعداد ۶۵۰ شیر آسیایی در حیات وحش وجود دارد. این شیر‌ها از گونه‌های حفاظت‌شده در هندوستان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد