چشم انتظاری زندانیان جرایم غیرعمد به دستان خَیران


چشم انتظاری زندانیان جرایم غیرعمد به دستان خَیران

شهرکرد-ایرنا- ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان از جمله زندانیان غیرعمد است که در زندان روزگار خود را سپری می کنند.

این زندانیان در ماه مبارک رمضان چشم انتظار سخاوت و مهر خیرانی هستند که بارها در کار خیر بدون هیچ استخاره ای قدم های بزرگ برداشته اند.
از این رو ، جشن های گلریزان به رسم سنت دیرینه پهلوانی ، در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: جشن ضیافت با هدف ترویج روحیه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سطح استان برگزار می شود.
مجید صیادی روز یکشنبه در این باره افزود: هم اکنون 238 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان به سر می برند.
به گفته وی، از این تعداد 71 نفر در بحث مهریه، 5 نفر در بحث دیه و 137 نفر در بحث محکومیت‌های مالی در ستاد دیه پرونده دارند.
وی اظهار داشت: زندانیان مهریه به پرداخت 20 میلیارد ریال بدهی محکومند و در پرونده های آنها 4 هزار و 446 عدد سکه و 70 مثقال طلاق ثبت شده است.
به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان 6 جشن گلریزان آزادی زندانیان نیز در شهرستان های فارسان، لردگان، بروجن، سامان، اردل و بن برگزار می شود.
صیادی افزود: پارسال 112 زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک خیران و ستاد دیه در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض و رضایت شاکیان آزاد شدند.
به گزارش ایرنا ، چهارمحال و بختیاری دارای 947هزار نفر جمعیت است.
7360/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا