تبریک سردار جلالی به سرداران فدوی و نقدی


تبریک سردار جلالی به سرداران فدوی و نقدی

سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیام‌های جداگانه ای، انتصاب سردار فدوی به عنوان جانشین و انتصاب سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پایداری ملی: سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیام‌های جداگانه ای، انتصاب سردار فدوی به عنوان جانشین و انتصاب سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار دریادار پاسدار علی فدوی

جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اکنون که به شایستگی و نظر به تجارب ارزنده شما برادر ارجمندم، با حکم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به افتخار جانشینی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده‌اید، این حُسن انتخاب و اعتماد را به شما تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید حسن انتخاب و اعتماد فرماندهی معظم کل قوا، تجارب افتخار آمیز دوران دفاع مقدس و پس از آن فرماندهی و ایفای نقش ممتاز در نیروی دریایی و دیگر رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که قطعا در ارتقاء و استحکام توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار نیرو‌های مسلح؛ مولفه‌های ارزشمندی را ایجاد نموده است، یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان‌شاءالله

توفیق جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر در سایه تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان همراه با روحیه جهادی و انقلابی، در جهت پیشرفت مقتدارانه مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور»

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

احتراماً حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی مفید و مؤثر در سازمان بسیج مستضعفین و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس، یاری بخش جنابعالی خواهد بود. توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج