قبل از بازی تحرکاتی انجام شد که مرا برکنار کنند/ بازیکنان ما نشان دادند که از پرسپولیس نمی‌ترسند


قبل از بازی تحرکاتی انجام شد که مرا برکنار کنند/ بازیکنان ما نشان دادند که از پرسپولیس نمی‌ترسند

مدیرعامل پارس جنوبی جم معتقد است پرسپولیس روی یک اتفاق به گل رسید.

مدیرعامل پارس جنوبی جم معتقد است پرسپولیس روی یک اتفاق به گل رسید.

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: منتظر برگزاری کلاس‌های هیات مدیره هستیم. تا این جلسه برگزار نشود و برنامه‌ها مشخص نگردد و مشکلات حل نشود نمی‌توان اظهار نظر دقیق کرد.

وی در خصوص شرایط سرمربی فصل آینده ادامه داد: آقای تارتار خودشان گفته‌اند که می‌خواهند بروند. ما هم به دنبال این هستیم تا مشکلات را حل کنیم و سپس در خصوص تیم تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آیا از عملکرد تیم مقابل پرسپولیس رضایت داشته یا خیر، ادامه داد: ما در آن بازی عملکرد خوبی داشتیم. مالکیت توپ هم در اختیار ما بود. آنها حداقل امتیاز را می‌خواستند اما روی یک اتفاق به گل رسیدند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس آفساید بود، افزود: اکثر کارشناسان تلویزیونی گفتند که آن توپ آفساید نبوده ما هم به نظر آنها احترام می‌گذاریم.

رضاییان در خصوص اینکه شایعه شده بود قبل از بازی به دنبال برکنار کردن وی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌چنین چیزی بوده تحرکاتی هم در این باره صورت گرفته است اما هیات مدیره با این موضوع موافق نیست. متاسفانه فوتبال طوری شده که همه به هم بدبین هستند. ما هفته گذشته زیر فشار بودیم زیرا یک هفته پر از توهین و پیش‌بینی‌های غلط را پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان ما نشان دادند که از پرسپولیس نمی‌ترسند و از این بازی سربلند بیرون آمدند.

رضاییان در پایان در خصوص رقم پیشنهادی بودجه فصل آینده پارس جم به هیات مدیره گفت: حداقل نیاز به 12 میلیارد پول داریم یک تیم نسبتا خوب را ببندیم اما آنطور که من شنیدیم بعضی از تیمها در لیگ یک نزدیک به 20 میلیارد هزینه‌ کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...