استاندار ایلام چراغ جشن گلریزان را با اهدا 400 میلیون ریال روشن کرد


استاندار ایلام چراغ جشن گلریزان را با اهدا 400 میلیون ریال روشن کرد

ایلام - ایرنا - دومین جشن گلریزان مددجویان بهزیستی ایلام شامگاه شنبه در حالی برگزار شد که جمع زیادی از افراد خیر و نیکوکار با حضور در این آیین برای اطعام مددجویان پیش دستی کردند.

به گزارش ایرنا، حضور مسئولان استان در این آیین و پیش قدمی برای اهدا کمک به مددجویان چراغ این محفل معنوی را پر نور تر کرد.
پس از اعلام مدیر کل بهزیستی ایلام مبنی بر نیاز به همراهی خیران با این سازمان برای تهیه 20 هزار سبد غذایی برای زنان سرپرست خانوار و معلولان، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام با اهدا 400میلیون ریال کلید نخستین کمک را روشن کرد.
در ادامه دیگر مسئولان و خیران با اهدا مبالغ نقدی و تقبل تهیه شماری از بسته های مواد غذایی برای مددجویان در این امر خیر مشارکت کردند.
اهدا 300 سبد غذایی از سوی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و اهدا مبالغ نقدی 50 و 60 میلیون ریالی از سوی شماری از خیران از دیگر جلوه های نیکوکاری توام با همنوعی در این آیین بود.
همچنین در پایان این آیین محفل ضیافت افطاری با حضور مددجویان برگزار و هزینه اطعام حدود 300 مددجو از سوی یک فرد خیر به مبلغ 120 میلیون ریال تقبل شد.
مدیرکل بهزیستی ایلام با تقدیر از مشارکت گسترده افراد خیر در این محفل معنوی گفت: در این جشن یک میلیارد و 670 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی از سوی افراد خیر و نیکوکار برای کمک و اطعام مددجویان اهدا شد.
زهرا همتی افزود: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی بی شک این سازمان برای ارایه خدمات مطلوب جامعه هدف به همراهی و مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر و نیکوکار نیازمند است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس