تجربه روزه داری برای توریست های غیرمسلمان


تجربه روزه داری برای توریست های غیرمسلمان

مرکز اسلامی شهر دبی امسال در مراسم افطار خود از توریست های کشورهای مختلف برای حضور در مراسم افطار و مراسم مذهبی مسلمانان دعوت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج تایمز، امسال مرکز اطلاعات اسلامی در شهر دبی امارات متحده عربی برنامه ای خاص برای حضور توریست های غیر مسلمان در افطاری مسلمانان اجرا می کند. این مرکز در شهر دبی در زمینه ارائه اطلاعات اسلامی به توریست ها فعالیت می کند.

مرکز اسلامی شهر دبی امسال در مراسم افطار خود از توریست های کشورهای مختلف برای حضور در مراسم افطار و مراسم مذهبی مسلمانان دعوت می کند. بسیاری از توریست ها می گویند حضور در مراسم افطار تجربه عالی بوده است.

این مرکز حتی از توریست های غیر مسلمان خواسته است برای یک روز همراه مسلمانان روزه بگیرند و این موهبت الهی را تجربه کنند. گفته می شود از ابتدای ماه رمضان تا کنون نزدیک به 200 جهانگرد در این برنامه شرکت کرده اند.

راشد الجنیبی مدیر مرکز اسلامی دبی می گوید این برنامه آنقدر برای توریست ها جذاب بوده که پیشنهاد شده سال آینده نیز چنین برنامه ای اجرا شود. وی می گوید انتظار می رود حتی از میان توریست ها کسانی هم باشند که به دین اسلام روی آورند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا