برنامه های دومین روز هفته قرآن و عترت جنوب کرمان


برنامه های دومین روز هفته قرآن و عترت جنوب کرمان

حسین اسحاقی، گفت: دومین روز از هفته قرآن و عترت جنوب کرمان با اجرای تئاتر های خیابانی و یادواره شهدا در صبح و بعد از ظهر سپری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دومین روز از هفته قرآن و عترت جنوب کرمان با اجرای تئاتر های خیابانی و یادواره شهدا در صبح و بعد از ظهر سپری می شود.
«حسین اسحاقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: در دومین روز هفته قرآن و عترت جنوب کرمان دو کار تئاتر خیابانی در بخش رقابتی به اجرای عموم در سطح شهر می پردازند؛ کار تئاتر خیابانی "برای زندگی " به کارگردانی میلاد مراد پور ساعت ۸ و سی دقیقه در مکان چهار راه فرمانداری و کار تئاتر خیابانی خشت مال به کار گردانی احسان رضوانی ساعت ۱۸ عصر در محل گلزار شهدا امروز اجرا می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بیان داشت: در عصر دومین روز، پس از اجرای تئاتر خیابانی، یادواره شهدا نیز در مکان گلزار شهدا برگزار می شود و برنامه پایانی دومین روز هفته قرآن و عترت جنوب اجرای یک تئاتر خیابانی در دانشگاه باقرآباد جیرفت در ساعت ۲۱ شب است .
گفتنی است؛ دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از (۲۵ لغایت ۳۰ اردیبهشت) در جنوب کرمان برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست