کهرنگی: هتل هانوفر را کنسل کردیم/ تنها نفری 50 یورو لغو بلیط داشتیم


کهرنگی: هتل هانوفر را کنسل کردیم/ تنها نفری 50 یورو لغو بلیط داشتیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: به دلیل نیامدن ویزا و لغو اردوی ۱۰ روزه هانوفر تیراندازان، فدراسیون تنها برای هر نفر حدود ۵۰ یورو هزینه کنسلی بلیط می‌دهد، هتل را لغو کردیم و بابت آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود.

بدرالملوک کهرنگی در گفت و گو با ایسنا بعد از لغو اردوی ۱۰ روزه هانوفر به دلیل نیامدن ویزا در خصوص مبالغی که فدراسیون متحمل خواهد شد اظهار کرد: هتل رزرو شده بود و ما آن را کنسل کردیم. هانوفر اردو است و با مسابقه متفاوت است. هزینه هتل‌ها کمتر است چون در مسابقات برگزار کننده‌ها هتل‌ها را با مبلغی بالاتر با ما حساب می‌کند. در اینجا حالت هتلینگ بود و ما یک کمپ اجاره کرده بودیم که به دلیل اینکه ویزا نیامد از آنها خواستیم لغو کنند که قبول کردند. اکنون اگر بلیط بگیریم دوباره با تاریخی جدید کمپ را رزرو می‌کنیم. تنها در کنسلی بلیط عددی را باید بپردازیم. در واقع حدود ۵۰ یورو برای هر فرد باید کنسلی بلیط بپردازیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این اردو در هانوفر برگزار خواهد شد یا خیر گفت: حتماً انشاالله ما امیدوار هستیم. ما ۵ شنبه خیلی صحبت کردیم و قول مساعدت برای یکشنبه گرفته‌ایم. امروز هم با پیگیری کمیته ملی المپیک مجدداً قول آمدن ویزاها برای فردا را گرفته‌ایم. به محض آمدن ویزا ورزشکاران عازم هانوفر می‌شوند. تیراندازان همه در اردو هستند و مشکلی نیست، همه چیز برای سفر آماده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی ادامه داد: برای مسابقات جام جهانی مونیخ مشکلی نیست چون به هر حال ویزاها دیرتر از ۵ شنبه نخواهد آمد. ما اکنون امیدواریم که ویزا بیاید تا تیراندازان ۳، ۴ روزی را در هانوفر تمرین داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای گرفتن ویزا دیر اقدام نشده گفت: نه اینطور نیست. نامه شورای برون مرزی هست که سه ماه پیش اقدام کردیم. همه درخواست‌ها به روال انجام شده اما باید کمیته برای ویزا درخواست بدهد و سفارت گرفتن ویزا را برای ما مشخص کند. سفارت به ما اینگونه وقت ویزا داده است، یعنی هر موقع که ما زمان بلیط را اعلام کنیم دو هفته یا ۱۵ روز قبل به ما وقت ویزا می‌دهند. تجربه زیادی داریم و همیشه صبح اعزام ویزا به دست ما می‌رسید. این اولین بار است که ویزا صادر نشده و اکنون هم به ما قول یکشنبه را دادند. اینکه چقدر به حرفشان وفادار بمانند نمی دانم.

وی در پایان گفت: ما همیشه مدارک لازم ورزشکاران همچون پاسپورت، حساب بانکی، فرم سلاح، عکس و … را در اختیار داریم. مگر اینکه نیاز به روزسانی باشد و یا ورزشکار حرفه‌ای نباشد. به محض اینکه سفارت تاریخ بدهد ما مدارک را برای اخذ ویزا می بریم.

به گزارش ایسنا، قرار بود ملی پوشان تیراندازی ایران که در رشته خفیف تیر می‌زنند (۱۰ نفر) ۱۰ روز زودتر از مسابقات جام جهانی مونیخ عازم اردوی هانوفر شوند و با فشنگ تمرین کنند. اما این اردوی ۱۰ روزه به دلیل آنچه که نیامدن ویزا عنوان شد لغو شده و اکنون ملی پوشان منتظر هستند تا اگر فردا ویزا گرفتند عازم اردوی ۴ روزه‌ای در هانوفر شوند.

قرار است تیم ملی تیراندازی با ترکیب ۱۵ نفری در سومین دوره از مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو در سال ۲۰۱۹ که از ۵ خرداد آغاز می‌شود حاضر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو