مربی سپاهان : قلعه نویی همیشه می گوید برانکو را خیلی دوست دارم؛


جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که سپاهان اگر امتیازات مهمی را در برخی بازی ها به دلیل عملکرد بد داوران از دست نمی داد، می توانست قهرمان لیگ شود. نوشته مربی سپاهان : قلعه نویی همیشه می گوید برانکو را خیلی دوست دارم؛ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی سپاهان : قلعه نویی همیشه می گوید برانکو را خیلی دوست دارم؛

جلال امیدیان : پدیده و سپاهان قهرمان‌های واقعی لیگ‌اند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۱
مربی سپاهان : قلعه نویی همیشه می گوید برانکو را خیلی دوست دارم؛

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که سپاهان اگر امتیازات مهمی را در برخی بازی ها به دلیل عملکرد بد داوران از دست نمی داد، می توانست قهرمان لیگ شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال امیدیان مربی سابق ذوب آهن در لیگ هجدهم هم همکاری خود را با امیر قلعه نویی ادامه داد و به همراه سایر اعضای کادر فنی درست مانند فصل گذشته در پایان رقابت ها، به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد.

از مربی سپاهان در مورد آخرین دیدار طلایی پوشان مقابل استقلال خوزستان پرسیدیم که با پیروزی خاتمه یافت ولی پرسپولیس در بازی همزمان برنده شد تا با سه امتیاز بالاتر از سپاهان، قهرمان شود. جلال امیدیان حرف هایش را اینگونه آغاز کرد:

به نظرم مسابقه آخر ما، بازی ای بود که می توانست سخت شود. آقای قلعه نویی تاکید زیادی روی این بازی داشتند و بچه ها هم با تمرکز کامل به زمین رفتند. به هرحال ما گوشه چشمی به آن طرف و نتیجه دیدار پرسپولیس داشتیم که نشد. به نظرم ولی تا همین حالا هم مجموعه باشگاه سپاهان کار بزرگی کرده است. کار بسیار بزرگی انجام شده و تیمی که نتوانسته بود در سال های گذشته نتیجه بگیرد، در این فصل تا بازی آخر مدعی قهرمانی بود. امیدوارم سال های آینده این تلاشی که امسال انجام شد، نتیجه بدهد.

در لیگ هجدهم صحبت های زیادی در مورد عملکرد داوران و تاثیری که آنها در نتایج بازی ها داشتند، انجام شد. به نظر شما در نهایت تیمی که شایسته تر بود و لیاقت قهرمانی داشت، این عنوان را کسب کرد. جلال امیدیان در پاسخ به این سوال گفت:

ما خودمان از این قضیه خیلی اذیت شدیم. واقعا چند بازی نتایج علیه ما شد. البته برخی بازی ها هم خودمان غفلت کردیم ولی در برخی بازی ها امتیازها اگر به ما می رسید، ما الان قهرمان لیگ می شدیم. آقای برانکو البته مربی قابل احترامی است و همیشه آقای قلعه نویی می گوید او را خیلی دوست دارم ولی در حق سپاهان امسال اجحاف شد و ضربه خوردیم. شاید شما یک صحنه را ببینید ولی در برخی بازی ها سوت های نه چندان مهم در دقایقی از بازی، ورق را برمی گرداند. به نظرم تیم ما شایسته عنوان قهرمانی لیگ بود.

لیگ امسال از هفته های ابتدایی رقابت فشرده ای در آن شکل گرفت. امیدیان با اشاره به این نکته که این موضوع برای لیگ مزیت بوده، توضیح داد:

چندین سال بود چنین رقابتی ندیده بودیم که چند تیم برای قهرمانی پا به پای هم تا هفته های پایانی حرکت کنند و این به نظرم یک حسن است، ولی یک جاهایی در حق مجموعه سپاهان اجحاف شد. قهرمان واقعی این لیگ را سپاهان و پدیده می دانم. با توجه به سرمایه گذاری های کمتری که کرده اند و باید این نکته را هم در نظر گرفت که این دو تیم مشکلات خاص خودشان را داشتند.

از جلال امیدیان در مورد شروع تمرینات این تیم پرسیدیم که برای حضور در نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود. او گفت:

بله خب الان ما ماندیم پرسپولیس و داماش. در این شرایط که بازی ها با وقفه انجام می شوند، سخت است بازیکن را در وضعیت مناسب نگه داشت. این کار را سخت می کند، اما مجموعه بزرگ سپاهان انگیزه و تمرکز کافی را برای این بازی دارد و تمام تلاشمان این است که قهرمان شویم تا قسمتی از حق خودمان را در این فصل بگیریم. امیدوارم این قهرمانی به دست بیاید تا هواداران هم که در این فصل و به خصوص در دیدار با پرسپولیس اذیت شدند، خوشحال شوند.

از جلال امیدیان در مورد عقب ماندن سپاهان از پرسپولیس در لیگ پرسیدیم و البته اهمیت دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر قهرمان لیگ هجدهم. مربی سپاهان در پاسخ به این سوال عنوان کرد:

بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه حساسیت دارد. امیدوارم در این بازی برخلاف بازی قبلی، جنگ داخل زمین باشد نه بیرون. خود امیرقلعه نویی گفته حاضرم ببازم ولی خون از دماغ کسی نیاید. امیدوارم شاهد جنگی مردانه در زمین باشیم و آرامش در سکوها حاکم باشد. جدا از مسائلی که در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد و هیچ کس آنها را درست نمی داند، امیدوارم هواداران سپاهان فرهنگ بالای خود را نشان دهند.

جلال امیدیان حرف هایش را با ابراز امیدواری از ادامه موفقیت تیم خاتمه داد و گفت:

تشکر می کنم از مدیریت باشگاه سپاهان آقای تابش که همیشه از کادر فنی تیم حمایت کردند و همینطور کارخانه فولادمبارکه که پشت تیم بودند. واقعا یک مرد بزرگ مثل امیرقلعه نویی می تواند در سال اول تیمی که دو سه سال نتیجه نگرفته بود را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. امیدوارم تلاش امسال ما در سال های اینده جواب بدهد. از هواداران هم تشکر می کنم و امیدوارم یک قهرمانی تقدیم آنها کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی