شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت


شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت و برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی آماده می شوند. نوشته شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت

تمرینات سپاهان روز آینده از سر گرفته می‌شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۷
شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت

شاگردان امیرقلعه نویی از فردا به تمرینات بازخواهند گشت و برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی آماده می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار لیگ هجدهم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان برنده شد، اما این پیروزی همزمان شد با برد پرسپولیس در جم تا فاصله سه امتیازی طلایی پوشان با صدر جدول حفظ شد و آنها با نائب قهرمانی فصل را خاتمه دهند.

پس از بازی های روز پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه که به طور همزمان برگزار شد، حالا تمام تیم های لیگ برتری به استثنای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به علاوه سپاهان و همینطور داماش گیلانیان که به فینال جام حذفی راه یافته، به استراحت رفته اند و پس از مدتی برای حضور در فصل جدید لیگ فوتبال ایران تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

لیگ هجدهم فوتبال ایران به ایستگاه پایانی رسید و شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند، جشن قهرمانی بگیرند ولی هنوز حداقل یک دیدار و حداکثر دو دیدار دیگر پیش روی پرسپولیس یا سپاهان است.

دیدار نیمه نهایی جام حذفی روز هشتم خردادماه در نقش جهان برگزار می شود و امیرقلعه نویی پس از پایان رقابت های لیگ برتر، حالا باید شاگردانش را برای مصاف با پرسپولیس آماده کند.به همین دلیل تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز آینده و پس از دو روز استراحت از سر گرفته می شود تا طلایی پوشان خود را برای دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی آماده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش