عکس| ستاره پرسپولیسی از اخلاق متفاوت خسرو نوشت


پژمان جمشیدی ستاره پرسپولیسی سینما در واکنش به خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:خسرو جان خسته نباشیشاید خیلی‌ها وقتی...

پژمان جمشیدی ستاره پرسپولیسی سینما در واکنش به خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:
خسرو جان خسته نباشی
شاید خیلی‌ها وقتی شوخی‌های منو با تو در سریال پژمان دیدن و شنیدن، نمیدونستن و ندونن که من و تو دو فصل در پاس با هم همبازی بودیم و کنار هم نائب قهرمان شدیم. با دنیزلی عزیز و کلی بازیکنای تاپ اون سال‌ها و کلی خاطرات خوب که حالا بیشتر از یک دهه ازش گذشته.
تو در آغاز راه ستاره شدن بودی و من در مسیر راه پایان.
اما چیزی که همیشه از تو به یادم موند، در کنار هوش و تکنیک فوق العادت، فرهنگ و اخلاق خوب و متفاوتت بود که بی شک ریشه در خانواده و پدر و مادری محترم داشت.
رفیق نیمه تازه زندگیت خجسته. یادت باشه این نیمه شاید مثل نیمه اول هیجانات و تجربیات پر از افتخارو برات به همراه نداشته باشه، اما نیمه دوم سرشار از زمان هاییه که میتونی فارغ از تمام هیاهو‌ها و استرس‌ها، دست عزیزان زندگیتو بگیری و از بودن کنارشون کیف کنی.
برات بهترین‌ها رو در ادامه راه آرزو میکنم و امیدوارم تا پایان مثل حالت تو این تصویر خوشحال و خوشبخت باشی پسر دوست داشتنی ارتش آبی
یادت باشه تو از اون دست بازیکنانی بودی که هواداران هر دو باشگاه همیشه ازت به نیکی یاد میکنن و باشگاه محترم تاج واستقلال تا همیشه به داشتنت افتخار خواهد کرد.
پژمان جمشیدی
عکس| ستاره پرسپولیسی از اخلاق متفاوت خسرو نوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان