سرمربی نساجی : بگذارید این رازها در سینه ام بماند


نساجی آخرین بازی فصلش را با یک برد خوب پشت سر گذاشت و توانست در نیم فصل دوم تعداد امتیازاتش را به عدد 20 برساند. نوشته سرمربی نساجی : بگذارید این رازها در سینه ام بماند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی نساجی : بگذارید این رازها در سینه ام بماند

مجید جلالی : اینجا جهنم نبود "بهشت وطنی" بود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۸
سرمربی نساجی : بگذارید این رازها در سینه ام بماند

نساجی آخرین بازی فصلش را با یک برد خوب پشت سر گذاشت و توانست در نیم فصل دوم تعداد امتیازاتش را به عدد ۲۰ برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی از نیم فصل دوم هدایت تیم نساجی را به عهده گرفت که در نیم فصل اول شانزده امتیاز به دست آورده بود. او البته همانطور که بعدها گفت از همان ابتدا با چالش هایی مواجه بود اما توانست در بازی های مهم نتایج خوبی گرفته و در وطنی به هیچ تیم بزرگی باج ندهد. با این وجود اتفاقات و مشکلاتی که در هفته آخر با یکی از مالکان باشگاه داشت باعث شد که تا بازی آخر او در وطنی به معنای خداحافظی اش با قائمشهر و تیم پرطرفدار و قدیمی اش باشد.

-برای شروع بگذارید از آخرین کنفرانس خبری شما آغاز کنیم. در قائمشهر و در کنفرانس شما گفتید که خاطره خوبی از هواداران قائمشهری دارید اما فضای کنفرانس و خبرنگاران حاضر چالشی بود. این یعنی شما با هواداران رابطه خوبی داشتید اما با بخشی از رسانه های محلی رابطه خوبی نداشتید؟

مجید جلالی:

بله با یک بخشی از رسانه های آنجا این چالش وجود داشت.

-فکر می کنید این بخش هدفمند علیه شما کار می کردند.

مجید جلالی:

بله من فکر می کنم که برنامه ها هدفمند بودند.

-با وجود اینکه بعدها گفتید از روز اول با چالش هایی مواجه بودید امروز و بعد از یک نیم فصل حضور در قائمشهر چه حسی دارید؟

مجید جلالی:

به نظر من تجربه خیلی خوبی بود. خاطراتی استثنایی برای من ساخته شد و آنقدر لذتبخش بود که باید از نزدیک آن را لمس کنید تا بفهمید حضور در آن جا چه حس و حالی دارد. همه تیم ها هوادارانی دارند اما هواداران اینجا واقعا متفاوت هستند و با تیم زندگی می کنند.

-از نتیجه کارتان راضی هستید. شما ۴ امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفتید…

مجید جلالی:

بسیار خوب. من واقعا خوشحال هستم توانستم امانتی را که دستم بود را حفظ کرده و سلامت به مقصد برسانم. من خاطره حضورم در نساجی را همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد.

-شما به نوعی از نساجی خداحافظی کرده اید. این یعنی اگر تغییر و تحولی صورت بگیرد برمی گردید یا این خداحافظی قطعی است؟

مجید جلالی:

قطعا تغییراتی به وجود نخواهد آمد. مالک تیم اختیاردار تیم است و من می توانم بگویم خداحافظی ام از نساجی کاملا جدی است.

-به نظر می رسید از همان روز اول حضورتان در باشگاه انگار بخشی از باشگاه خیلی موافق حضورتان نبود یا با استناد به مصاحبه های انجام شده نوعی کارشکنی انجام می شده است. ماجرا چه بود؟

مجید جلالی:

من اولین بار اتفاقا با آقای صنیعی فر صحبت کردم، ایشان امارات بود و از من خواست که به سر تمرین بروم و من بدون هیچ قراردادی به تمرین رفتم. آن زمان ۶-۷ بازیکن فقط به تمرین می آمدند و چند روزی روال به همین شکل بود تا ما توانستیم بر اوضاع مسلط شویم و تیم شکل واقعی اش را پیدا کند. ببینید همه تیم ها مشکلاتی دارند اما این مشکلات اگر حل نشوند کار خراب می شود.

-مصاحبه هایی که اخیرا از سوی مالک باشگاه و البته حمید مطهری دستیار شما انجام شد نشان از رابطه تیره و تاری می داد. شما بگویید چرا اینگونه شد؟

مجید جلالی:

کلا پرداختن به این مسایل نه به ما کمک می کند و نه به آینده. بگذارید این تجربه ها پیش من بماند و حالا که گذشته خاطر کسی را مکدر نکنم بهتر است. ما امسال مشکلات زیادی داشتیم اما هرچه بود گذشته و من برای همه و آقای صنیعی فر و آقای حدادیان هم آرزوی موفقیت می کنم.

-دو فصل و نیم در پیکان و دو فصل در سایپا یعنی ۵ فصل بدون تماشاگر و البته فشار مظاعف هواداران. نیم فصل در قائمشهر با انبوه عشق هواداران بودید. کدام را ترجیح می دهید کار کردن در رفاه بدون تماشاگر یا کارکردن با سختی ها اما حضور هواداران؟

مجید جلالی:

برای من برخلاف بعضی ها که می گویند “جهنم وطنی” آنجا بهشت وطنی بود. فکر می کنم آرزوی هر مربی باشد که در چنین فضایی کار کند. حضور تماشاگران است که نیرو و انرژی می دهد و این امتیاز مهم و ویژه ای است. اما در عوض اگر آرامشی که در ساختار پیکان است بتواند با این شور و هیجان تلفیق شود فوق العاده می شود.

-اینروزها و بعد از پایان لیگ چکار می کنید؟

مجید جلالی:

فعلا در کنار خانواده هستم و استراحت می کنم. برنامه به خصوصی ندارم چون هنوز پیشنهادی به دستم نرسیده است. الان اما به طور جدی در حال آماده کردن طرحی در حد بین المللی هستم و امیدوارم که اسپانسر مدنظرم برای این کار پیدا شود. دوست دارم و مطمئن هستم اگر این کار در یک منطقه خوب انجام شود می تواند سالی ۵۰ بازیکن طراز اول تولید کند. همین قائمشهر پر از بازیکن با استعداد است و امیدوارم بتوانم طرحی که دارم را در همین مناطق شمالی احداث کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق