اعتراضات ضد دولتی در اتریش


اعتراضات ضد دولتی در اتریش

شفقنا- هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به انتشار تصاویر ویدئویی معاون نخست‌وزیر این کشور، خواهان پایان دولت ائتلافی شدند. به گزارش ایسنا، هزاران نفر از مردم اتریش در پایتخت این کشور پس از انتشار ویدئوی رسوایی هاینتس کریستین اشتراخه، معاون صدر اعظم اتریش و رئیس حزب دست راست «آزادی»، خواهان پایان یافتن دولت ائتلافی شدند. تظاهرکنندگان که در […]

اعتراضات ضد دولتی در اتریش

شفقنا- هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به انتشار تصاویر ویدئویی معاون نخست‌وزیر این کشور، خواهان پایان دولت ائتلافی شدند.

به گزارش ایسنا، هزاران نفر از مردم اتریش در پایتخت این کشور پس از انتشار ویدئوی رسوایی هاینتس کریستین اشتراخه، معاون صدر اعظم اتریش و رئیس حزب دست راست «آزادی»، خواهان پایان یافتن دولت ائتلافی شدند.

تظاهرکنندگان که در مقابل ساختمان نخست‌وزیری اتریش تجمع کرده بودند، شعارهای “انتخابات زودهنگام”، “دولت فاسد است”، “اشتراخه نئونازی” و “پایان ائتلاف” سر دادند.

معترضان همچنین با قرائت بیانیه‌ای، از صدر اعظم این کشور خواستند تا فوراً به ائتلاف با حزب آزادی پایان داده و انتخابات زودهنگام برگزار کند.

در حالی که تجمع اعتراضی هنوز ادامه دارد، همگان منتظر بیانیه دفتر نخست‌وزیر در این باره هستند.

بر اساس گزارشی که دو نشریه آلمانی زوددویچه زایتونگ و اشپیگل منتشر کردند، هاینتس کریستین اشتراخه در سال ۲۰۱۷ چند ماه قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی به دیدار یک تاجر زن روس رفته و در این دیدار به او پیشنهاد معاملات و قراردادهای تجاری پرمنفعت را در ازای کمک این تبعه روس به پیروزی او و حزبش در انتخابات را داده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر