57 خانوار مهابادی عضو کمیته امداد انشعاب رایگان دریافت کردند


57 خانوار مهابادی عضو کمیته امداد انشعاب رایگان دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: 57 خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از شرکت های خدمات رسان انشعاب رایگان دریافت کردند.

حسین خضری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد با هم افزایی با سایر اداره ها و نهادها، زمینه بهره مند شدن مددجویان زیر پوشش این نهاد از خدمات رایگان رفاهی و درمانی را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات قانونی آب، برق و گاز می توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی نامه، به ادارات مرتبط مراجعه کنند و از این انشعابات رایگان بهره مند شوند.
خضری اظهار داشت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد علاوه بر استفاده رایگان از انشعاب آب، برق و گاز در زمینه صدور پروانه ساخت و عوارض شهرداری مشمول تخفیف ویژه هستند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: پارسال نیز ۱۰ مورد انشعاب برق، ۱۱ مورد انشعاب آب، ۲۶ مورد انشعاب گاز، پنج مورد انشعاب فاضلاب و ۱۲ خانوار معرفی به شهرداری جهت پروانه ساختمانی انجام شده و از خدمات رایگان شهری و روستایی این نهاد استفاده کرده اند.
خضری یادآور شد: واگذاری انشعابات به مددجویان در تبصره‌های قانون بودجه سال ۹۸ تصویب شده و در سال جاری نیز این طرح ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، پنج هزار و 240 خانوار مهابادی با 12 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد یکهزار و 50 دانش آموز، 731 ایتام و محسنین و 110 نفر دانشجو هستند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9903/ 3020/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر