مجری سرشناس چند اثر خود را به کتابخانه موسوی خوی اهدا کرد


مجری سرشناس چند اثر خود را به کتابخانه موسوی خوی اهدا کرد

ارومیه- ایرنا- منصور ضابطیان، مجری مشهور صداوسیما، روزنامه‌نگار و نویسنده کشور در اقدامی فرهنگی چند اثر تالیفی خود را به کتابخانه عمومی آیت الله موسوی شهرستان خوی اهدا کرد.

مسوول کتابخانه عمومی آیت الله موسوی خویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجری توانا طی درخواست اعضای کتابخانه، سه جلد از آثار خود با عناوین «مارک دو پلو»، گزارش‌های شخصی از سفر به هلند، آلمان، بلژیک، پرتغال و چند کشور دیگر، «موآ»، سفرنامه مربوط به کشور ویتنام و آداب ‌و‌ رسوم و فرهنگ مردم آن منطقه و «چای نعنا»، سفرنامه مراکش را با امضای خود به این کتابخانه اهدا کرد.
عسگر محمدلو اضافه کرد: کتاب‌های اهدایی پس از آماده سازی در اختیار عموم مردم علاقه مند قرار گرفت.
وی درباره قدرت قلم این نویسنده اظهار کرد: این روزنامه نگار باسابقه با تیزبینی خاص خود، خواننده را به کوچه پس کوچه‌های کشورهای مختلف می‌برد و با قلمی روان و لحنی صمیمی هرآنچه که دیده و شنیده است را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جذب کتب اهدایی به کتابخانه عمومی نیز افزود: جذب کتب اهدایی روند رو به رشدی دارد که این میزان با همراهی و همکاری خوب مردم و مسوولان، می‌تواند رشد بیشتری داشته باشد.
به گزارش ایرنا، منصور ضابطیان، روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری و تهیه‌کننده است که در سال 1378 کار در تلویزیون را آغاز کرد؛ «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره» و «رادیو هفت» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.
ضابطیان 2 سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده است.
شهرستان خوی دارای 9 باب کتابخانه عمومی فعال است.
8135/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی