عباسعلی در فینال و انتظار برای 2 برنز


عباسعلی در فینال و انتظار برای 2 برنز

نماینده سنگین وزن تیم ملی کاراته بانوان با شکست حریفانش در لیگ سری آ ترکیه فینالیست شد و 2 تیم کاتای ایران هم به دیدار رده بندی رسیدند

عباسعلی در فینال و انتظار برای 2 برنزبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته، دومین مرحله لیگ سری آ کاراته که در استانبول ترکیه که با حضور ۱۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور پیگیری می‌شود، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم با شکست حریفانش به فینال رسید تا پنجمین فینالیست تیم ایران تا این لحظه باشد.
همچنین کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر و تیم دیگری با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء به دیدار رده بندی راه یافتند.
در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی در نخستین دیدار خود هشت بر صفر "کبری گزوم" از ترکیه را شکست داد، سپس با نتیجه ۱۱ بر هفت "رومانا برودرلین" از سوئیس را مغلوب کرد و در ادامه ۶ بر صفر بر "نورا هالکوئیست" از سوئد غلبه کرد. او در مرحله بعدی چهار بر صفر "هانا زیوکویج" از کرواسی را برد، سپس ۶ بر صفر "حبیبا حلمی" از مصر را با شکست بدرقه کرد و گام به نیمه نهایی گذاشت. عباسعلی در این مرحله پنج بر صفر "چاهنز جامی" از تونس را شکست داد و فینالیست شد. او فردا با "آیوکی سایتو" ژاپنی برای کسب مدال طلا مبارزه خواهد کرد.
در همین وزن محدثه آقایی ابتدا چهار بر یک "مگان بوینس" از آفریقای جنوبی را برد و در مبارزه بعدی چهار بر سه نتیجه را به "نانسی گارسیا" از فرانسه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
در کاتای تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر پس از کسب امتیازات ۲۵.۲ و ۲۴.۶۳ به عنوان تیم دوم راهی دیدار رده بندی شدند.
تیم دیگر ایران هم با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء و با کسب امتیازات ۲۴.۸ و ۲۴.۵۸ در مراحل اول و دوم به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی راه یافت.
همچنین فاطمه صادقی در کاتای انفرادی با کسب امتیازات ۲۳.۹۴ و ۲۳.۷۴ در ۲ مرحله، از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند و حذف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...