کورتوا: فصل آینده برای کسب تمام عناوین قهرمانی بازی خواهیم کرد/ در حال پیشرفت هستیم


کورتوا: فصل آینده برای کسب تمام عناوین قهرمانی بازی خواهیم کرد/ در حال پیشرفت هستیم
تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید می‌گوید این تیم فصل آینده در تمامی جام‌ها مدعی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، تیبو کورتوا که پس از درخشش با تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تابستان گذشته با قراردادی ۶ ساله از چلسی به رئال مادرید پیوست، فصلی پرفراز و نشیب را با این تیم اسپانیایی تجربه کرده است. این دروازه‌بان بلژیکی که در همین فصل اول حضورش در جمع کهکشانی‌ها به ترتیب زیرنظر خولن لوپتگی، سانتیاگو سولاری و زین‌الدین زیدان کار کرده است، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش با وجود فشارهای موجود در حال پیشرفت هستند.

کورتوا که این فصل در ۲۷ بازی لالیگایی در درون دروازه سفیدپوشان مادریدی ایستاده و از زمان روی کار آمدن زین‌الدین زیدان تا حدودی جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از دست داده، با اشاره به آخرین بازی فصل کهکشانی‌های که فردا شب (یکشنبه) دیدار خانگی مقابل رئال بتیس است، گفت: خیلی خوب می‌شود که با ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل بتیس، آخرین لذت را برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم و فصل را به پایان ببریم و سپس به تعطیلات برویم و خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم.

وی افزود: ما با اشتیاق زیادی تمرین می‌کنیم چون می‌دانیم که فصل خوبی برای‌مان نبود اما در حال پیشرفت هستیم و خیلی سخت تمرین می‌کنیم و خودمان را برای فصل آینده آماده می‌کنیم. حالا هم در فکر آن هستیم که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم.

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید همچنین در خصوص بازی در ورزشگاه خانگی این تیم اظهار داشت: حس خیلی خوبی است، بازی در چنین ورزشگاه بزرگی رویایم بود. وقتی در درون دروازه می‌ایستم، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از آن زاویه دیدنی و بسیار زیبا است و باعث می‌شود آدرنالین من افزایش پیدا کند و برای ارائه عملکردی بهتر، جاه‌طلب‌‌تر شوم، البته فشار هم هست اما بازی در این شرایط را دوست دارم.

کورتوا در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران هم می‌خواهم به حمایت از ما ادامه دهند، ما می‌دانیم که امسال عملکرد خوبی نداشته‌ایم اما فصل آینده برای کسب تمامی عناوین قهرمانی بازی خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند