محرمی: هیچ کس نمی تواند موفقیت های پرسپولیس را زیر سوال ببرد


محرمی: هیچ کس نمی تواند موفقیت های پرسپولیس را زیر سوال ببرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از قهرمانی تیم برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش خوشحال شدم و به این پرسپولیس افتخار می کنم، اظهار داشت: این تیم با اقتدار جام را بدست آورد و هیچ کس نمی تواند موفقیت آن را زیر سوال ببرد.

«مجتبی محرمی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه استحقاقش را داشت، رسید و توانست برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و این افتخار بزرگی است که فقط از قرمزپوشان تهرانی بر می آید.
وی افزود: با جرات می توانم بگویم قهرمانی لیاقت پرسپولیس بود. آیا تیمی که هفته های زیادی صدرنشین لیگ برتر بود و در سه تا چهار سال گذشته با اقتدار بر بلندای فوتبال ایران نشسته است، شایسته قهرمانی نیست؟ این پرسپولیس حالا حالاها می تواند به افتخاراتش اضافه کند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عنوان یک پرسپولیسی از قهرمانی برانکو و شاگردانش خوشحال شدم و می توانم بگویم به این پرسپولیس افتخار می کنم.این پرسپولیس حالا حالا ها می تواند به افتخاراتش اضافه کند.
محرمی تصریح کرد: پرسپولیس در جام حذفی بازی سخت و حساسی را برابر سپاهان پیش رو دارد اما به نظر من شانس آنها برای غلبه بر این تیم و رسیدن به فینال جام حذفی زیادی کم نیست. پرسپولیس می تواند در این رقابت ها نیز اول شود تا سال فوتبالی اش را به بهترین شکل ممکن پایان دهد.
وی در پایان گفت: به نظرم این پرسپولیس باید تقویت شود تا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت رسیده و بتواند با برانکو بهترین عنوان فوتبالی اش را بدست آورد.
ورزشی**م.ت**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر