حمله همه جانبه به سلامت ایرانیان به کمک صداوسیما؛ این بار با «کشف ملی»!


حمله همه جانبه به سلامت ایرانیان به کمک صداوسیما؛ این بار با «کشف ملی»!

به مدد تلاش‌های دانشمندان ایرانی، ترکیبی کشف شده که به رغم اثر معجزه آسایش، در هیچ مقاله علمی در هیچ مجله معتبر جهانی یا حتی داخلی اثری از آثار کشف آن به چشم نمی‌خورد. درباره ترکیبی خاص و منحصر به فرد سخن می‌گوییم که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین مشکلات بشریت را رفع کند و ساده و ارزان در دسترس تمامی ایرانیان است!

به مدد تلاش‌های دانشمندان ایرانی، ترکیبی کشف شده که به رغم اثر معجزه آسایش، در هیچ مقاله علمی در هیچ مجله معتبر جهانی یا حتی داخلی اثری از آثار کشف آن به چشم نمی‌خورد.

به گزارش «تابناک»؛ درباره ترکیبی خاص و منحصر به فرد سخن می‌گوییم که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین مشکلات بشریت را رفع نماید. ترکیبی برای از بین بردن ریزش مو و از آن فراتر، رفع مو‌های سفید و بازگشت رنگدانه به این دسته از موها. مشکلاتی که بسیاری از ثروتمندان در سراسر گیتی هم موفق به رفع آن نشده اند، اما راه حل ساده و ارزان آن در دسترس تمامی ایرانیان است!

کافی است به مدد کنترل تلویزیون، شبکه‌های مختلف رسانه ملی را رج بزنید تا با تبلیغاتی مواجه شوید که در آن رازِ درمان مشکلات یاد شده شرح داده می‌شود و البته مشمول تخفیف هم هست. تخفیف در خرید ترکیبی منحصر به فرد که دانشمندان ایرانی کشف کرده اند و می‌تواند هم ریزش مو را ـ که اغلب در مردان شایع است ـ درمان کند و هم سفیدی مو را ـ که اغلب برای خانم‌ها ناخوشایندتر است ـ از بین ببرد.

دارویی که باید و می‌توان ورای کشفی ایرانی و حتی افتخاری ملی، که کشف بزرگ بشری خواندش و چشم انتظار تمجید جهانیان درباره آن بود، اما در کمال تعجب یافتن کاشف آن در کشورمان هم مقدور نیست و حتی یک مقاله علمی هم در خصوص آن منتشر نشده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

تردیدی که یک منبع آگاه آن را درست می‌داند و تأکید می‌کند، ترکیباتی که با این شعار‌ها و ادعا‌ها در رسانه ملی تبلیغ می‌شوند، واقعی نیستند و آثارشان در مقابله با ریزش مو هم موقتی است و هم ناشی از آمیزش برخی ترکیب‌های شناخته شده دارویی با آنهاست؛ به عبارت بهتر، این ترکیبات نه کشف جدیدی هستند و نه کاشف شان ایرانی است، بلکه ترکیباتی با اثرگذاری موقت و منوط به تداوم استفاده هستند که به مدد رسانه ملی با نام و برندی جدید عرضه می‌شوند.

درست مانند آنچه در ماجرای کرم حلزون شاهدش بوده ایم. همان کرم حلزونی که شبانه روز از رسانه ملی تبلیغ می‌شد و تأکید داشتند، مزیت‌های فراوانی دارد، اما در بازرسی وزارت بهداشت از خط تولید آن مشخص شد که حتی یک گرم (دریغ از یک گرم!) ماده گرفته شده از حلزون در کلِ خط تولیدِ کرم حلزون! کشف دردناکی که مانع از ادامه تولید این محصول بومی و ایرانی شد، اما رسانه ملی تا فروش آخرین کرم‌های دروغین حلزون که محصول این خط تولید بود، تبلیغات دروغینش را متوقف نکرد!

اتفاقی که البته کوتاهی وزارت بهداشت هم در تداوم آن سهم زیادی داشت. همان وزارت خانه‌ای که بعد‌ها در چند نوبت اعلام کرد بسیاری از کارخانه‌های لبنی برای چرب کردن محصولاتشان به آن‌ها پالم می‌افزایند یا در تولید خمیر مرغ، از مرغ استفاده ناچیزی می‌کنند یا سوسیس و کالباس‌ها اغلب اشکالات شدید بهداشتی دارند یا... و هیچ کدام از این پرونده‌ها را به مرحله رسیدگی قضایی یا حتی افشای هویت سودجویان و به خطر اندازندگان سلامت ایرانیان نرساند!

اتفاقی که حالا مدتی است با ترکیب معجزه آسایی تکرار می‌شود که هم مانع از ریزش مو می‌شود و هم مو‌های سفید شده را به سادگی به رنگ قبل بازمی گرداند و خدا می‌داند آیا یک بار مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته یا خیر؟ محصولی که شواهد حکایت از سود سرشار آن برای سازندگانش و رسانه ملی دارد، اما چیستی آن به مدد کوتاهی وزارت بهداشت فعلا بر همگان آشکار نشده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان