بوسه بر پای سیدجلال!


پیش از این که سیدجلال جام را بالای سر ببرد، یک هوادار پرسپولیس از دست ماموران انتظامی فرار کرد و خود را به کاپیتان تیم رساند.

به گزارش "ورزش سه"، پنج شنبه شب سیدجلال حسینی برای هفتمین بار در جشن قهرمانی لیگ برتر شرکت کرد و برای سومین سال پیاپی، به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر برد. سیدجلال 36 ساله در حالی با پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسید که در فصول اخیر از پایه های قهرمانی این تیم بوده و نقش تعیین کننده ای در فرآیند دفاعی پرسپولیس داشته است. علاوه بر این، او نقش رهبری را هم به خوبی در تیم ایفا کرده و در کنار افرادی چون کریم باقری، وظیفه کنترل حواشی را نیز برعهده داشته است.

باتوجه به همین جایگاه کلیدی در تیم، او محبوبیت زیادی هم نزد هواداران داشته است. صحبت های خارج از زمین سیدجلال که همیشه با موضع هواداران در یک راستا بوده، باعث شده تا پرسپولیسی ها از حضور چنین بازیکنی در تیمشان خوشحال باشند. اما شب جشن قهرمانی، اتفاق عجیب تری نیز رخ داد و محبوبیت سیدجلال بیش از پیش نمایان شد.

پیش از بالابردن جام توسط سیدجلال حسینی، یکی از هواداران از بند ماموران انتظامی و امنیتی رها شد و چند ده متر را دوید و خود را به سکوی قهرمانی رساند و در شرایطی که همه تصور می کردند شاید او برای آزار و اذیت وارد چمن شده، خود را روی زمین انداخت و بر پای سیدجلال بوسه زد. اتفاقی که باعث تعجب دیگر بازیکنان شد و البته واکنش سریع سیدجلال را هم به دنبال داشت.

چهره بازیکنان پرسپولیس در این لحظه بسیار عجیب بود. البته پس از آن خیلی سریع مسئولان وارد داستان شدند و تلاش کردند تا این هوادار از سکوی قهرمانی دور شود اما این بار نوبت سیدجلال بود که وارد قضیه شود. کاپیتان پرسپولیس این هوادار را در آغوش گرفت و از برخورد خشن اولیه از سوی مسئولان نیز جلوگیری کرد اما در نهایت این هوادار تیفوسی پرسپولیس و سیدجلال دستگیر و از زمین خارج شد.ش

بوسه بر پای سیدجلال!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در