طرز تهیه ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان که محشر است


... نوشته طرز تهیه ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان که محشر است اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

محتوای مغذی سالمون آن را به یکی از سالم‌ترین خوراکی‌های دنیا تبدیل کرده‌است. سالمون وحشی ارزش غذایی بالایی دارد و فواید زیادی برای کل بدن دارد. بسیاری از این فواید حاصل از اسید چرب امگا۳ موجود در سالمون است . حالا به این سالمون پرخاصیت گوجه فرنگی و ریحان را هم اضافه کنیم! چه ترکیب محشری می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان را بدانید.

طرز تهیه ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان که محشر است

ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان

پختن سالمون روی حرارت نسبتا کم تضمین می‌کند که این ماهی خشک نخواهد شد. سالمون همراه با روغن ریحان و گوجه‌فرنگی گرم که روی آن ریخته می‌شود، طعمی بی‌نظیر برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

مواد لازم:

– ۶ تکه سالمون، حدود ۱۴۰ گرم (هر کدام)

– نمک و فلفل

– روغن زیتون

* مواد لازم برای تهیه‌ی روغن ریحان و گوجه‌فرنگی:

– نصف فنجان روغن زیتون فرابکر

– ۱ گوجه‌فرنگی،‌ بدون دانه و ریز خرد شده

– یک مشت برگ ریحان خرد شده

– نمک و فلفل

طرز تهیه:

۱. فر را روی دمای ۱۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد یا ۳۲۵ درجه‌ی فارنهایت گرم کنید. با استفاده از حوله‌ی کاغذی سالمون‌ّها را خشک کنید و بعد روی‌شان نمک و فلفل بپاشید. ماهی‌ها را روی یک ورقه‌ی پخت قرار بدهید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر بپزید.

۲. در حین این‌که ماهی در فر می‌پزد، روغن زیتون را داخل یک تابه گرم کنید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و گوجه‌فرنگی و ریحان را به آن‌ اضافه کرده، هم بزنید. نمک و فلفل را اضافه کنید.

۳. ماهی را از فر خارج کنید و آن را داخل ظرف سرو بچینید. با استفاده از قاشق روغن گرم را روی تکه‌های ماهی بریزید. غذا برای سرو آماده است!

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: فود نتوورک

طرز تهیه ماهی سالمون با گوجه فرنگی و ریحان که محشر است

شاید این دستور تهیه ها هم برایتان جذاب باشند:طرز تهیه مرغ برشته با تربچه که یک غذای خاص و فوق‌العاده استطرز تهیه اردور کلم بروکسل و ژامبون که خیلی هیجان‌انگیز استطرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که بسیار لذیذ و مقوی استطرز تهیه اردور تن ماهی و تخم مرغ با خمیر فیلو که شگفت انگیز استطرز تهیه پنکیک ماهی و نخود فرنگی یک غذای جدید و بسیار خوشمزهطرز تهیه اسپاگتی کدو سبز و ادویه کاری که به طرز عجیبی خوشمزه استطرز تهیه خوراک مرغ و بروکلی با برنج که بسیار لذیذ و مقوی استطرز تهیه مرغ سوخاری کرانچی با سس سفید ویژهطرز تهیه خوراک مرغ و برنج در آرام پز که ساده و فوری استطرز تهیه سالاد سزار با مرغ گریل شده که خوشمزه‌ترین سالاد دنیاستطرز تهیه کاسرول مرغ و سیب زمینی پنیری که واقعا هیجان‌انگیز است!

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول