با گزینه جدید یوونتوس برای سرمربیگری آشنا شوید !


مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی نیز یکی از گزینه های هدایت یوونتوس برای فصل بعد خواهد بود. نوشته با گزینه جدید یوونتوس برای سرمربیگری آشنا شوید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با گزینه جدید یوونتوس برای سرمربیگری آشنا شوید !

ساری گزینه یوونتوس است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۶
با گزینه جدید یوونتوس برای سرمربیگری آشنا شوید !

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی نیز یکی از گزینه های هدایت یوونتوس برای فصل بعد خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه یوونتوس بعد از ظهر اعلام کرد که ماکسی آلگری در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و قرارداد او با موافقت دو جانبه به پایان خواهد رسید. شبکه اسپورت ایتالیا که رابطه نزدیکی با مائوریتسیو ساری دارد، مدعی شد این سرمربی ایتالیایی در حال مذاکره با یوونتوس برای پذیرش هدایت این باشگاه است.

البته مذاکرات پس از فینال لیگ اروپا بین آرسنال و چلسی ادامه خواهد یافت و جدی تر هم دنبال خواهد شد. در صورت انتصاب ساری به عنوان سرمربی یوونتوس، احتکالا گونسالو ایگواین نیز به تورین باز خواهد گشت زیرا به نظر می رسد آبی های لندن تمایلی به حفظ این مهاجم ۳۲ ساله نداشته و قرارداد وی را دائمی نخواهند کرد.

البته در ساعات اخیر نام های فراوانی از جمله مائوریتسیو پوچتینو، دیدیه دشان، سیمونه اینزاگی، ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته نیز برای هدایت یووه مطرح شده اند و اسکای اسپورتس حتی از سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا نیز به عنوان یکی از نامزدهای تصدی این پست نام برد و احتمالا به زودی یکی از بین این نام ها سرمربی بعدی یوونتوس خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار