گزینه های زیاد آلگری برای انتخاب پس از جدایی از یوونتوس!


تیم های زیادی خواهان همکاری با ماکسی آلگری، سرمربی سابق یوونتوس هستند. نوشته گزینه های زیاد آلگری برای انتخاب پس از جدایی از یوونتوس! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزینه های زیاد آلگری برای انتخاب پس از جدایی از یوونتوس!

مشتریان ماکسی آلگری دست به کار شدند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۳
گزینه های زیاد آلگری برای انتخاب پس از جدایی از یوونتوس!

تیم های زیادی خواهان همکاری با ماکسی آلگری، سرمربی سابق یوونتوس هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه یوونتوس اعلام کرد دوره ۵ ساله همکاری آنها با آلگری به اتمام رسیده و حالا گزینه های زیادی برای توافق با این سرمربی موفق ایتالیایی دست به کار شده اند.

در صورت جدایی مائوریتسیو پوچتینو از تاتنهام و انتقال به تورین، اسپرز می تواند یکی از گزینه های حضور آلگری باشد. منچستریونایتد نیز هنوز در مورد ادامه فعالیت با اوله گونار سولسشر مردد است و با توجه به حضور آلگری، ممکن است با وی برای فصل بعد به توافق برسد.

امروز اخباری در مورد احتمال قطع همکاری نیکو کوواچ با بایرن مونیخ منتشر شده و در صورت عدم توافق در روزهای حساس پیش رو، شاید سرمربی کروات جای خود را به آلگری بدهد. پاری سن ژرمن نیز هنوز از ادامه همکاری با توماس توخل اطمینان ندارد و از این تیم فرانسوی به عنوان جدی ترین گزینه توافق با آلگری نام برده می شود.

بازگشت به میلان، دیگر شایعه ای است که در نشریات ایتالیایی مطرح شده اما رخ دادن این اتفاق بعید به نظر می رسد. در صورت توافق یوونتوس با آنتونیو کونته، آنگاه اینتر به سراغ ماکسی آلگری خواهد رفت و ممکن است معادلات اینگونه در سری آ رقم بخورد.

حتی از گالاتاسرای نیز به عنوان یکی از تیم هایی نام برده شده که خواهان همکاری با آلگری است و با توجه به کارنامه درخشان این سرمری ایتالیایی، بسیاری از تیم های سرشناس خواهان عقد قرارداد با سرمربی سابق یوونتوس هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...