عذرخواهی عجیب پپ گواردیولا از باشگاه لیورپول بخاطر یک خوشحالی!


پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با واتفورد حاضر شد. گواردیولا درباره حواشی هواپیمای بازیکنان سیتی و شعار علیه لیورپول گفت: ما فقط خودمان به خاطر کسب قهرمانی خوشحال بودیم اما اگر کسی به این دلیل ناراحت شده من عذرخواهی می کنم، اما هدف ما ناراحت کردن کسی نبود و ما فقط خودمان خوشحال بودیم. نوشته عذرخواهی...

عذرخواهی عجیب پپ گواردیولا از باشگاه لیورپول بخاطر یک خوشحالی!

گواردیولا: ما فقط خودمان به خاطر کسب قهرمانی خوشحال بودیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۴
عذرخواهی عجیب پپ گواردیولا از باشگاه لیورپول بخاطر یک خوشحالی!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با واتفورد حاضر شد.
گواردیولا درباره حواشی هواپیمای بازیکنان سیتی و شعار علیه لیورپول گفت: ما فقط خودمان به خاطر کسب قهرمانی خوشحال بودیم اما اگر کسی به این دلیل ناراحت شده من عذرخواهی می کنم، اما هدف ما ناراحت کردن کسی نبود و ما فقط خودمان خوشحال بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای تکمیل فصل فوق العاده سیتی، آنها فردا در دیدار فینال FA CUP به مصاف واتفورد خواهند رفت و پیروزی در این دیدار به منزله قهرمانی آنها در تمام جام های داخلی انگلیس خواهد بود اما گواردیولا معتقد است در صورت شکست در بازی فردا نیز فصل سیتی فوق العاده بوده است.

حواشی هواپیمای بازیکنان سیتی و شعار علیه لیورپول:

“ما فقط خودمان به خاطر کسب قهرمانی خوشحال بودیم اما اگر کسی به این دلیل ناراحت شده من عذرخواهی می کنم، اما هدف ما ناراحت کردن کسی نبود و ما فقط خودمان خوشحال بودیم.”

فینال برابر واتفورد:

“این یک فینال مهم است و تا اینجای فصل ما لیگ برتر، جام حذفی و جام خیریه را کسب کرده ایم. اگر فردا برابر واتفورد برنده شویم، فصل فوق العاده ای را سپری کرده ایم. فکر نمی کنم اگر این اتفاق نیز رخ نداد تغییری در این موضوع ایجاد شود.

ما توانستیم لیگ برتر را با فاصله یک امتیازی فتح کنیم و تلاش هم همین بود، اما با یک تصمیم ممکن است سرنوشت شما عوض شود و قضاوت ها باید بر اساس عملکرد یک تیم در کل فصل صورت گیرد، اما کسب چهار قهرمانی در یک فصل باور نکردنی خواهد بود.”

احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان:

“من به باشگاه سیتی و اعضای آن اعتماد دارم، ما در لیگ برتر قهرمان شدیم و برای سه یا چهار روز است که مردم درباره این دستاورد صحبت می کنند.

اگر یوفا معتقد است ما مرتکب جرمی شده ایم ما را مجازات خواهد کرد، اما تا زمانی که خطایی اثبات نشده، بی گناه هستیم. من با رئیس باشگاه و مدیر عامل صحبت کرده ام و دقیقا می دانم چه اتفاقی افتاده و به آنها اعتماد دارم. من نمی دانم که در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد اما ما امروز که بی گناهیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا