783 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در قزوین ثبت شد


783 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در قزوین ثبت شد

قزوین - ایرنا - معاون امور سرمایه ‌گذاری و برنامه ‌‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:تاکنون 783 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در بخش های صنعت و معدن ،کشاورزی و میراث فرهنگی در استان ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، کامران لشگری روز شنبه در کارگره ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود:سال گذشته 232 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ 2 هزار و 320 میلیارد ریال در سامانه بهین یاب 97 به واحدهای تولیدی متقاضی پرداخت شد.
وی به ثبت 280 فقره درخواست تسهیلات بازسازی و نوسازی اشاره کرد و اظهار داشت: در استان قزوین تاکنون 28 فقره تسهیلات به مبلغ 760 میلیارد ریال پرداخت شده است.
لشگری در ادامه سخنان خود به تسهیلات بند الف تبصره 18 آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت و تصریح کرد: سهم استان قزوین از این اعتبار در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی 11 هزار و 380 میلیارد ریال است که با تحقق آن برای پنج هزار و 452 نفر اشتغال ایجاد می شود.
معاون امور سرمایه ‌گذاری و برنامه ‌‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون 83 فقره درخواست تسهیلات در بخش های مختلف صنعت در استان به مبلغ هفت هزار و 970 میلیارد ریال از محل تبصره ماده 18 ثبت شده است.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.
6101*9925

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟