سعیدی کیا: بنیاد مستضعفان در کنار دولت محرومیت زدایی می کند


سعیدی کیا: بنیاد مستضعفان در کنار دولت محرومیت زدایی می کند

سنندج - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد نیامده ایم جای دولت را بگیریم بلکه با هدف محرومیت زدایی در کنار آن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سعیدی کیا روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد اظهار داشت: تلاش می شود در کنار دولت برای رفع محرومیت ها و توسعه مناطق محروم کشور گام برداشته شود.
وی با بیان اینکه پول نفت الزاما کشور را آباد نمی کند، افزود: طرح های زیرساختی و درآمد نفتی زمینه ساز توسعه است اما آبادانی فقط از این طریق فراهم نمی شود.
رئیس بنیاد مستصعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آبادانی کشور با مغزها و خلاقیت و همکاری مردم بدست می آید، تاکید کرد: کار این بنیاد نه بر مبنای پروژه محوری بر پایه مردم محوری است و تلاش می کنیم بستری را فراهم کنیم که خلاقیت مردم بروز و ظهور کند.
سعیدی کیا آبادانی کشور را مستلزم حضور مردم دانست و یادآور شد: از پنج سال پیش به دستور رهبری اقدام به رفع محرومیت ها در 9 منطقه کشور کردیم و سروآباد به عنوان دهمین شهرستان انتخاب شده است.
وی با بیام اینکه برای این کار زمان لازم است، اضافه کرد: باید فضا را برای حضور مردم و اعتماد و توانمندسازی آنان مهیا کنیم، ضمن اینکه شعار ما کار با مردم برای مردم است.
7355 / 3034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی