جبران خسارت‌های سیل فعالان اقتصادی لرستان در گرو استفاده تلفیقی از ظرفیت بخش خصوصی و دولت


جبران خسارت‌های سیل فعالان اقتصادی لرستان در گرو استفاده تلفیقی از ظرفیت بخش خصوصی و دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:جبران خسارت‌های سیل فعالان اقتصادی لرستان در گرو استفاده تلفیقی از ظرفیت بخش خصوصی و دولت است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا صفی خانی در این رابطه گفت: واقعیت این است که لرستان در حال توسعه بوده و اقتصادی ضربه پذیر دارد و در سیل اخیر به لحاظ اقتصادی آسیب زیادی به استان وارد شد.

وی افزود: اگر جبران خسارت سیل با اتکا به توان منابع دولتی باشد با توجه به شرایط موجود که هنوز تزریق منابعی صورت نگرفته کار سخت است که پیشنهاد ما این است در این حوزه از ظرفیت بخش خصوصی و دولت در کنار هم استفاده شود.

۳ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی در استان در سیل اخیر خسارت دیدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بر اساس آخرین پایش‌های صورت گرفته ۳ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی در استان در سیل اخیر خسارت دیده‌اند که برای کمک به آنها باید تلفیقی از دولت و بخش خصوصی داشته باشیم.

وی بر تلاش یا تسریع در رونق تولید در مناطق سیل زده تاکید نمود و عنوان کرد: باید توجه کنیم که هر چه سریع‌تر واحدها را فعال کنیم و صرفا به دنبال پرداخت بیمه بیکاری نباشیم.

صفی‌خانی در پایان اظهار داشت: سازمان جغرافیایی کشور می‌تواند طرف کمتر از ۱۵ روز اطلاعات استان را قبل و بعد از سیل بدست آورده اطلاعات تطبیقی در این زمینه ارائه دهد اما متاسفانه اقبالی برای انجام این کار در استان وجود ندارد.

۴۶

کد خبر 1261263

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل