‌مردم در خصوص شکر گرفتار شایعات شده‌اند


‌مردم در خصوص شکر گرفتار شایعات شده‌اند

رئیس اتحادیه بنکداران استان قم با بیان اینکه مردم در خصوص شکر گرفتار شایعات شده‌اند، گفت: در خصوص شکر بحران کمبود وجود نداشته و ندارد ولی مردم با توجه به شایعات کذب در جمع‌آوری شکر طمع می‌کنند.

‌ابراهیم صحفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص کمبود شکر در استان قم عنوان کرد: به دلیل پایین بودن سهمیه شکر استان قم، بار کمتری از شکر به استان تعلق گرفت و بخش عظیم این سهمیه به کارخانجات و واحدهای صنفی تعلق گرفت لذا سهم شکر مصارف خانگی که در ابتدای سال در اختیار فروشگاه‌ها و سوپر مارکت ها قرار گرفت، بسیار اندک بود.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران استان قم در خصوص کمبود شکر در فروشگاه‌ها عنوان کرد: این وضعیت به صورت مقطعی بوده و به محض رسیدن بار جدید شکر این معضل حل خواهد شد.

صحفی ادامه داد: تمام واحدهای صنفی دارای پروانه می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه شکر از اتحادیه بنکداران اقدام کنند.

وی در خصوص محدودیت‌های سهمیه‌بندی شکر در فروشگاه‌ها تصریح کرد: به دلیل کاهش تخلفات دلالی و جلوگیری از احتکار برخی سودجویی‌ها در حال حاضر شکر به صورت محدود در بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی و ۱ کلیو و ۸۰۰ گرمی ارائه می‌شود.

صحفی با بیان اینکه مردم در خصوص شکر گرفتار شایعات شده اند، ادامه داد: در خصوص شکر کمبود وجود نداشته و ندارد ولی مردم با توجه به شایعات کذب در جمع آوری شکر طمع می‌کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران استان قم عنوان کرد: اکنون باید خانوارها صرفاً برای مصارف خانگی خو به خرید شکر اقدام کنند؛ همچنین باید توجه داشت که بسته‌های ۹۰۰ گرمی شکر به قیمت ۴ هزار تومان و بسته‌های ا کیلو و ۸۰۰ گرمی به قیمت ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص خرید بسته‌های شکر محدودیت خاصی وجود ندارد، ادامه داد: بسته‌بندی شکر صرفاً سبب کاهش دلالی شکر می‌شود.

وی در پایان گفت: بارهای شکر قم در راه است و مردم نگران کمبود شکر نباشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...