تلاش مالی صهیونیستها ضد جنبش تحریم جهانی «BDS»


تلاش مالی صهیونیستها ضد جنبش تحریم جهانی «BDS»

یک روزنامه صهیونیستی از کمک های مالی این رژیم به سازمان های بین المللی برای تبلیغات و فعالیت به نفع این رژیم و ضد جنبش تحریک جهانی پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، روزنامه یدیعوت احارونت فاش کرد که رژیم صهیونیستی کمک های مالی را به سازمان های بین المللی فعال ضد جنبش تحریم جهانی «BDS» ارایه می دهد؛ وزارت امور راهبردی این رژیم مبلغی به ارزش 5.7 میلیون شیکل برای برگزاری فعالیت هایی به نفع رژیم صهیونیستی و تبلیغات رسانه ای از طریق شبکه های ارتباطی ارایه داده است.

یدیعوت آحارونت نوشت: این برای نخستین بار است که رژیم صهیونیستی کمک های مالی به این منظور ارایه می دهد، این مسئله نیاز به تحقیق قضایی دارد.

در گزارش این روزنامه آمده است که این رژیم سه میلیون شیکل را برای برگزاری فعالیت های میدانی هواداران رژیم صهیونیستی و تقویت افکار عمومی جهان در این زمینه و دو میلیون و 700 هزار شیکل برای سازمان ها و فعالان شبکه های ارتباط اجتماعی و برگزاری کمپین های تبلیغی ضد حرکت ها و جنبش های ضد صهیونیستی از جمله دی بی اس ارایه خواهد کرد.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: این تصمیم بی سابقه در پی درخواست فعالان رسانه ای در خارج هوادار این رژیم و دیدار آنها با مسئولان وزارت امور راهبردی اتخاذ شد. سه وزارتخانه امور راهبردی، قضاء و دارایی با این برنامه موافقت کردند.

در گزارش روزنامه یدیعوت آحارونت آمده است که این نخستین برنامه برای بیانیه سازمان های هوادار رژیم صهیونیستی به منظور دریافت حمایت مالی برای پوشش فعالیت هایشان در کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، کانادا، برزیل، آرژانتین، مکزیک، آفریقای جنوبی و آمریکاست.

«گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی و امور راهبری گفت: این برای نخستین بار است که این وزارتخانه کمک های مالی را برای سازمان ها و فعالان این رژیم ضد بی دی اس تخصیص داده است.

جنبش تحریم و عدم سرمایه گذاری در اسرائیل «BDS» یک گروه غیر دولتی است که برای تشویق جوامع غربی به تحریم آکادمیکی و اقتصادی ضد اسرائیل فعالیت می کند. این اقدام برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر سرزمین فلسطین است. 117 سازمان غیر دولتی فلسطینی این جنبش را در نهم ژوئیه 2005 میلادی تاسیس کردند و بنیانگذاری این جنبش با استناد بر یکی از بیانیه‌های سازمان ملل علیه رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی انجام شد. حامیان این جنبش شامل چهره های دانشگاهی،‌اعضای اتحادیه های کارگری ، احزاب سیاسی و شهروندان سرزمین اشغالی است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت