نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی برگزار می‌شود


نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی خرداد ماه امسال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل…

نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی برگزار می‌شود
نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی برگزار می‌شود
سیناپرس: نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی خرداد ماه امسال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با هدف «گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات با موضوعات مختلف»، «ایجاد جریان تبدیل ایده به محصول» و در نهایت «تسهیل و تسریع ورود محصولات به بازار»، در دستور کار قرار گرفته است.
شناسایی ایده‌های نو در حوزه فراساحل
این رویداد ملی که به همت دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فناوری‏های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور تدارک یافته است، اهداف دیگری همچون «شناسایی افراد دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه فراساحل» و «حمایت از تجاری‌ سازی محصولات این حوزه» را دنبال می کند.
نخستین رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با محورهای مختلفی چون «بهینه‏سازی تعمیر و نگه‏داری سازه‏های فراساحلی»، «هوشمندسازی بهره‏برداری سکوهای دریایی»، «انرژی‏های تجدیدپذیر دریایی» و «هوش مصنوعی در حفاری» برگزار می شود.
این رویداد ملی، 21 و 22 خرداد ماه همزمان با هشتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‏ها به دبیرخانه تا 31 اردیبهشت ماه تعیین شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.oiciran8.com مراجعه کنند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق