امام جمعه شاهرود : توجیه مردم وظیفه روابط عمومی است


امام جمعه شاهرود : توجیه مردم وظیفه روابط عمومی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی شنبه در جمع مسوولان و کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شاهرود ، افزود: روابط عمومی ها باید خدمات ارائه شده به مردم را بازگو کنند تا امید مردم زنده شود .
امینی با بیان این که باید از اضافه گویی هم پرهیز کرد، ادامه داد: امروزه تجهیزات و امکانات خوبی مانند فضای مجازی در اختیار است که باید با رعایت اخلاق رسانه ای در جوابگویی به مردم از آن استفاده شود .
وی تصریح کرد : روابط عمومی ها پلی هستند بین مردم و مسوولان و در آسان سازی امور مردم و اداره ها نقش به سزایی دارند.
امام جمعه شاهرود با بیان این که روابط عمومی ها باید مطالبه گر باشند، افزود: بازگویی آسیب ها به مسوولان از دیگر وظایف روابط عمومی هاست.
امینی بهترین خدمت به مردم را اطلاع رسانی به موقع دانست و اظهار داشت : روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مردم بوده و مشکلات را برایشان توجیه مردم حاضر باشند.
سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس هم گفت: خدمت درست یک روابط عمومی موجب رشد مدیر و در نهایت سازمان می شود.
وی با بیان این که وظیفه روابط عمومی ها کار تبلیغاتی نیست، افزود: روابط عمومی ها به مانند پل ارتباطی دو طرفه بین مردم و مسوولان هستند و بازخورد ها را انعکاس می دهند.
وی با بیان این که اصلاح سازمان در یک اداره یا سازمان به روابط عمومی آن نهاد بستگی دارد ، اظهار داشت : ارجاع مشکلات شهروندی با مدیریت و چرخه اطلاعات به حوزه مربوطه و انعکاس خبر از جمله وظایف روابط عمومی هاست.
نماینده مردم شاهرود و میامی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید مشکلات مردم را به مدیر مربوطه رسانده و بازخورد آن را به اطلاع مردم برسانند.
وی گفت : روابط عمومی ها وظیفه رصد امور را داشته و نقش هشداردهنده و آگاه کننده مدیران را برعهده دارند و اگر این کار را انجام ندهند مسوول هستند.
حسینی مشتری مداری و رضایت ارباب رجوع را از وظایف روابط عمومی ها خواند و افزود : روابط عمومی ها مدیریت چرخه اطلاعات در سازمان و مخاطبین را برعهده دارند.
27 اردیبهشت ماه روزی است که درجهان به عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.
روز ملی روابط عمومی و ارتباطات در گاه شمار رسمی ایران نیز به همین عنوان تعیین شده است.
1023/6167
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...